اجاره انبار غرب تهران

اجاره انبار غرب تهران

اجاره انبار اطراف تهران یکی از دغدغه های کارخانه داران فعّال در حومه شهر ، کسبه ساکن شهرهای اطراف پایتخت و تجّاری که به دنبال اجاره انبار غرب تهران هستند میباشد .معمولا صنعتگران یا تولید کنندگان به دنبال فضایی بزرگ با قیمتی نازل در مجاورت شاهراه اقتصادی کشور هستند تا به کسب و کار خود رونق بیشتری دهند .

با نگاه به لیست اجاره انبار غرب تهران و بخش های موجود خواهیم دید که محیط پیرامون کلانشهر تهران توسط شهرستان های اسلامشهر ، بهارستان ، دماوند ، رباط کریم ، ری ، شمیرانات ، شهریار ، فیروزکوه ، قدس ، قرچک ، ملارد ، ورامین ، پاکدشت و پیشوا احاطه شده است .

از سویی دیگر هریک از این شهرستان ها نیز دارای شهرهای کوچک و بزرگی هستند که گاه به اندازه بخش اصلی خود دارای اعتبار و آوازه می باشند ؛ به عنوان مثال شهرهای آبعلی ، اندیشه ، چهاردانگه ، بومهن ، رودهن ، پردیس ، دماوند ، رباط کریم ، شمشک ، فشم ، فیروزکوه ، لواسان ، پرند و … از جمله شهرهایی هستند که پس از انقلاب اسلامی دارای ساختار شهری منظمی شده و میلیون ها ایرانی را در خود جای داده اند .

با بررسی این شرایط و صرف نظر از مناطقی که کاربری صنعتی و تجاری ندارند (مانند برخی از نواحی لواسانات که به دلیل ساختاری ییلاقی خود از برخی از مناطق تهران نیز گران تر می باشد ) ، بیشتر شهرهای مذکور پتانسیل ساختن فضاهایی استاندارد و اجاره انبار غرب تهران را دارند . می دانیم که کارخانجات به دلیل آلودگی زیست محیطی ، صوتی و بصری فراوان در کنار مصرف بی حد و حصر انرژی امکان احداث در دل شهر را نداشته و به بیرون شهر انتفال یافته اند .

چنانچه از تهران به سوی هریک از شهر های مذکور حرکت کنیم ، در مسیر خود کارگاه ها ، کارخانه ها و شهرک های صنعتی فراوانی را خواهیم دید که به ناچار به آن محل عزیمت کرده و به ارتزاق مشغولند . این مجموعه ها برای نگهداری از مواد اولیه و مصرفی خود ، حفظ محصولات در دست ساختشان و دپوی کالاهای آماده به فروش به اماکنی ایمن ، بزرگ ، با قابلیت دسترسی شبانه روزی ، نزدیک به دفتر مرکزی یا سکونت ، قابل کنترل از راه دور و دارای نیروی کار چالاک و ماهر نیازمندند .

بی تردید  اجاره انبار غرب تهران و اجاره انبار در جنوب تهران  در قالب سوله ، انبار های عمومی و خصوصی ، رو باز و بسته و با هر اندازه و امکاناتی می تواند راه حلی قابل قبول و مقرون بصرفه برای این افراد تلقی شود .در همین رابطه مجموعه انبارهای زیادی برای خدمت رسانی به صنعتگران و تولید کنندگان بوجودآمده اند. که مطمئنن تا حدودی با امثال این مجوعه آشنا هستید.

 باید به این نکته اشاره کرد که بسیاری از رویدادهایی که باب طبع و همسو با سلیقه و خواسته ماست ، به دلایل متعددی از جمله قوانین سختگیرانه همیشه محقق نمی گردند ، در نتیجه فعل و انفعالاتی که پیرامون خود می بینیم ، نه به عنوان یک انتخاب رضایت بخش ، بلکه به عنوان الزامی غیر قابل تغییر محقق می گردند .

به عنوان مثال در همین مبحث اجاره انبار غرب تهران ، چنانچه انجام اموری صنعتی و کارگاهی مد نظر باشد ، بسیاری از مشاغل اجازه ندارند که داخل شهر یا حتی فواصل نزدیک آن به فعالیت بپردازند و یا هزینه های خرید و اجاره این بنا به حدی سرسام آور است که عملاً مجالی برای کار ، تولید یا ذخیره کالا در آن باقی نمی ماند .

در نتیجه اینکه اگر به دنبال اجاره انبار غرب تهران می گردیم ، طبعاً به این معنا نیست که کار کردن در محیطی با فاصله ۲ ساعت از شهر محل سکونتمان را دوست داریم ، بلکه به این دلیل است که نمی توانیم آن را در دل شهر – به دلیل محدودیت منابع مالی خود یا وجود قوانینی لازم الاجرا – بنا کنیم . علاوه بر این ، محدودیت های تردد خودروهای سنگین ، ترافیک کند شهری ، دوری از شریان های ارتباطی و سایر نقصان هایی روزانه با آن ها دست به گریبانیم را هم به این عوامل اضافه کنید تا دریابید که چرا اجاره انبار غرب تهران نسبت به نمونه داخل شهری آن بصرفه تر است .

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته