اجاره سوله ارزان

اجاره سوله ارزان
معیار های مختلفی هزینه ی های ساخت سوله را تعیین می کنند . در ساخت سوله مساحت، نوع سوله و وزن سوله و همچنین عوامل طبیعی نقش بسیار مهمی را دارا می باشند.

معمولا هزینه ی مربوط به ساخت سوله به عواملی نظیر نوع مصالح مصرفی بستگی دارد. هر چه مصالح مورد استفاده در ساخت سوله مرغوب تر باشد هزینه های بالاتری را نیز دارا می باشد. توجه به قیمت ساخت سوله و همچنین عوامل متعدد تاثیر گذار در ان بسیار مهم می باشد. یکی از عوامل تاثیر گذار در ساخت یا خرید و اجاره سوله ارزان کاربری سوله میباشد که باید بدانیم کاربرد سوله چیست و برای چه کاری ساخته می شود.

ابعاد سوله و نوع ان که ممکن است سوله های خر پایی، یو بی ام و تیر ورقی باشد. که در این مورد استفاده از سوله های خر پایی به صرفه تر می باشد. امکان استفاده از جرثقیل نیز بر قیمت اجاره سوله ارزان تاثیر گذار است. قیمت گذاری سوله ها و انبار ها بر اساس امکانات آن ها صورت می گیرد ؛ به عبارتی دیگر توجه به محدوده قرارگیری و منطقه ، سن سازه ، امکانات امنیتی و سخت افزاری آن ، نوع کاربری ,مصالح استفاده شده ، متراژ و مدت زمان اجاره این ملک از پراهمیت ترین عناصر تعیین قیمت ملک یا اجاره سوله ارزان در تهران می باشد .

با توجه به این عوامل ، اگر فردی در پی اجاره سوله ارزان  قیمت می باشد ، ملزم به کاهش سطح توقع و استانداردهای خود برای عقد قرارداد می باشد . به عنوان مثال با فرض ثبات همه متغیرها در هنگام بررسی یک عامل ، سوله دور از تهران و مستقر در حومه شهر ، از انباری در قلب شهر یا محلات گران قیمت به مراتب ارزانتر می باشد . بدیهیست که استحکام بیشتر سازه به معنی محافظت بهتر کالاهای تحت حفاظت در شرایطی یکسان است ، هرچند هزینه اجاره آن بالاتر باشد . برای اجاره انبار سوله ای را درنظر بگیرید که دارای بالابر و آسانسور ، جرثقیل سقفی ، کارگران باهوش ، دلسوز و ورزیده ، نگهبانی ۲۴ ساعته با دوربین و سگ ، سیستم اطفای حریق ، انبارداری اصولی و با برنامه باشد .

اگرچه استفاده از این امکانات دلپذیر بوده و خیال کارفرما را از سلامت کالاهایش راحت می کند ، اما به همان انداره نیز هزینه دارد ، در نتیجه در صورت تمایل به اجاره سوله ارزان یا انبار ارزانتر ، انتخاب مکانی با امکانات کمتر لازم الاجراست .

در خصوص نوع کاربری نیز می توان عنوان کرد که در برخی مشاغل ، انباشتن کالاها در شرایط خاصی کنار یکدیگر میّسر می باشد.
البته با حداکثر استفاده از امکانات موجود در ساخت سوله می توان سوله هایی با قیمت های به مراتب کمتر ساخت که از کیفیت خوبی هم برخوردار باشند و به صنعتگرانی که سرمایه ی چندان زیادی ندارند و به دنبال اجاره سوله ارزان هستند ,پیشنهاد دهند, سوله های خرپایی نمونه خوبی از سوله های ارزان قیمت هستند و به همین دلیل هم استفاده از آن ها در سراسر دنیا فراگیر شده است افراد زیادی خواهان اجاره سوله ارزان هستند. تا در هزینه های احداث یک پروژه صرفه جویی کنند .

اما اجاره سوله ارزان همیشه هم انتخاب خوبی نیست و در اکثر موارد به نفع مشتری نخواهد بود زیرا همانطور که پیش تر هم گفته شد بسیاری سازندگان اقدام به ساخت غیراصولی سازه می نمایند و برای وسوسه مشتری برای خرید این نوع سازه ها آن ها را با قیمت های پایینی ارائه می کنند .

صنعتگر هم بدین منظور که سازه ای باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه کرده خشنود است و آن را در احداث واحد صنعتی خود به کار می گیرد اما این نوع سوله ها پس از یک مدت زمان نسبتا کوتاهی کارایی خود را از دست داده و به سازه هایی غیرقابل استفاده تبدیل می شود دلیل این امر می توان روش ساخت غیراستاندارد یا به کارگیری مصالح نامرغوب باشد در هر صورت کافرما را مجبور به تهیه ی یک سازه جدید می کند که این صرفه اقتصادی این نوع سازه ها را زیر سوال می برد .

البته باید بگوییم که برای قیمت گذاری سوله ها از پارامتر های زیادی استفاده میکنند.

توجه داشته باشید که قیمت نهایی سوله نو و دست دوم براساس نرخ روزانه سازه های فولادی محاسبه شده و ممکن است قیمت اعلام شده برای این سازه ها در پیش فاکتور دارای اعتبار بسیار کوتاه مدتی باشد.

مشاور املاک صنعتی هیراد همواره سعی داشته است سريعترين راه دسترسي به املاك را برای خريداران، فروشندگان، ادارات، سازمانها، ارگانها , کارخانجات و شركتهاي مهندسي و رهن و اجاره املاک صنعتی به خصوص اجاره سوله ارزان را برای مشتریان خود ارائه دهد با تیم تخصصی خود در خدمت مشتریان باشد. سایت املاک صنعتی هیراد نیز مثل دیگر نرم افزار ها یا سایت خرید و فروش و اجاره سوله ارزان و دیگر املاک صنعتی با دسته‌بندی‌های متنوع خود شمارا یاری می‌رساند.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

 

اشتراک این نوشته