اجاره سوله در جاده مخصوص

اجاره سوله در جاده مخصوص
سوله به سازه هایی گفته می شود که برای مکان های سر پوشیده مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی هر وقت برای یک سازه و پروژه ای به یک محیط سر بسته نیاز باشد سازه های فلزی سوله که از فولاد به وجود می آیند انتخاب اول افراد می باشد.

سوله ها به دلیل ساختار خوبی که دارا می باشند برای بسیار از موارد به ویژه پروژه های گسترده و عظیم مورد استفاده قرار می گیرد. از سوله ها در مکان های گوناگونی از جمله سالن های ورزشی، کارگاه ها و کارخانه ها، تالار ها و نمایشگاه ها و مکان های دیگر استفاده می شود. شاید بتوان در میان همه مسیرهای ماشین روی کشور جاده مخصوص را نمونه ای کلاسیک و منحصر بفرد دانست ، چرا که در صورت حرکت از کرج و رسیدن به تهران ، با برج آزادی به عنوان یکی از نمادهای پایتخت روبرو خواهید شد ، ویژگی جذابی که هیچ یک از درگاه های جاده ای تهران آن را ندارد . با گذر از این مقدمه ، تنها ذکر کارخانه های موجود در این مسیر می تواند اهمیت والای آن را به نمایش بکشد . یکی از دلایلی که افراد زیادی متقاضی اجاره سوله در جاده مخصوص هستند میتواند همین موضوع باشد.

کارخانه پاتن جامه ، پاکرخ یا لطیفه ، ترخینه ، شهاب ، ایران خودرو ، سایپا ، گروه بهمن ، شهر فرش ، سایپا دیزل ، کرمان خودرو ، پارس خودرو ، ایساکو ، زامیاد ، بهنوش ، ایران تایر ، رنگ الوان ، داروپخش ، ایران لنت ، سبلان پلاستیک ، ساپکو ، شهاب خودرو ، نفت پارس ، کاشی ایرانا …و ده ها مجموعه نامدار دیگر که نام آن ها برای اهل فن شناخته شده می باشد با قرارگیری در این مسیر اهمیت زیاد این شاهراه صنعتی و گلوگاه اقتصادی را به خوبی به نمایش می گذارند .

جالب است بدانید حتی مجموعه هایی مانند بنز و پورشه نیز نمایندگی های رسمی خود را در این منطقه بنا نهاده اند که این خود گواه دیگری بر کاربرد زیاد جاده مخصوص دارد . جاده مخصوص به عنوان قسمتی از منطقه ۲۱ شهرداری تهران ، دارای سوله های فراوانیست که در قالب انبار و کارگاه مورد استفاده قرار می گیرند .

این سازه ها با وجود نزدیکی به مسیرهای مواصلاتی ، دوری از محدوده ترافیک و نزدیکی به فرودگاه ، مناسب ترین گزینه برای اجاره سوله در جاده مخصوص توسط صنعتگران می باشد . اجاره سوله در جاده مخصوص این امکان را به کارفرمایان می دهد که بدون فوت وقت یا محدودیت های خاص ترافیکی ورود و خروج مواد خام و محصولات نهایی را به جریان انداخته و در قید و بند ترافیک جاده ای گرفتار نشوند .

از سویی دیگر اجاره انبار در جاده مخصوص به عنوان زیر مجموعه اجاره انبار در تهران با قیمت مناسب این امکان را فراهم می آورد تا با صرف هزینه ای معقول و منصفانه بتوان در دایره غول های صنعت کشور فعالیت کرده و نیروی کار نیز بتواند به راحتی میان محل کار و اسکان خود تردد نماید .

ناگفته نماند سوله سازان به منظور افزایش مزایای سوله و هم چنین کاهش نقاط ضعف، سوله هایی نوین و مدرن با شکل ها و گوناگونی های بسیاری را به صنعتگران معرفی کرده اند.
املاک صنعتی هیراد با کادری با تجربه در خصوص اجاره سوله در جاده مخصوص شما را راهنمایی میکند .

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

 

اشتراک این نوشته