اجاره کارگاه ارزان قیمت

اجاره کارگاه ارزان قیمت
تهران به عنوان پایتخت سیاسی و اقتصادی کشور ، بنا به آماری که در سال ۱۳۹۵ منتشر شده است بیش از بیست درصد کل تولید ناخالص داخلی ایران و نیمی از صنعت کشور را در خود جای داده است ، پس بی دلیل نیست که مجموعه های فراوانی دیده شدن خود حتی در جوامع بین المللی را با مطرح شدن در تهران آغاز می کنند .

همانطور که اشاره شد درصد قابل توجهی از صنعت کشور حول فعالیت هایی که در این محدوده انجام می شود پیش می رود که از مهمترین آن ها می توان به صنایع خودروسازی ، ساخت تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی ، تولید منسوجات ، مواد غذایی ، سیمان ، تسلیحات نظامی و مواد شیمیایی اشاره کرد . این در حالیست که اگرچه شاید کارخانه تولید بسیاری از محصولات در تهران نیست ، اما نبض بازار فروششان در این شهر تپیده است.

استان تهران پوشیده از مناطق صنعتی زیادی شده که بسیار مناسب صنعتگرانی است که به دنبال اجاره کارگاه ارزان قیمت و سوله و املاک صنعتی هستند.

اگر بخواهیم آن ها را عنوان کنیم شامل مناطق زیر میشود:

منطقه صنعتی جاده مخصوص کرج ، منطقه صنعتی جاده قدیم کرج ، منطقه صنعتی گرمدره ، زاگرس ، رضوانیه ، رباط ماشین ، قلعه حسن خان ، شهریار ، منطقه صنعتی آدران ، منطقه صنعتی احمد آباد مستوفی ، ۶۰ متری شورآباد ، کهریزک ، جاده ساوه ، رباط کریم ، منطقه صنعتی بزرگراه آزادگان ، منطقه صنعتی حومه کرج ، منطقه صنعتی کرج تا قزوین ، منطقه صنعتی جنوب تهران ، شرق تهران ، محمد شهر ، زاویه ، خیابان اتحاد ، جاده خاوران ، حسن اباد فشاپویه ، کاظم آباد.
این مناطق گزینه ی خوبی برای اجاره کارگاه ارزان قیمت ،برای تولید کنندگان یا صنعتگرانی است که به دنبال کم کردن هزینه هایشان هستند.

در این مناطق گاها شهرک های صنعتی احداث شده تا توسعه صنعتی کشور در خارج از مناطق شهری باشد و تاثیرات منفی بار صنعتی بر ساکنین شهری را به حداقل رسانده، آلایندگی را کم کرده و با دسترسی آسان به مسیر حمل و نقل، کمترین بار ترافیکی را در مناطق شهرنشین به بار آورد.

شهرک صنعتی به شهرکی در فاصله حداقل ۲۰ کیلومتری از شهر اصلی گفته می‌شود که فقط شامل تعدادی کارخانه و کارگاه تولیدی می‌شود و به منظور توسعه صنعتی و متمرکزشدن تولیدات صنعتی در نظر گرفته شده است.این شهرک ها از سوله ها، کارخانه ها و زمین های کوچک و بزرگ صنعتی تشکیل شده است و بهترین پیشنهاد برای اجاره کارگاه ارزان قیمت میباشد.

در شهرک های صنعتی برای هر قشر و هر کسب و کاری میتوانید مکان مناسبی بیابید. برای مثال اجاره کارگاه ارزان قیمت بهداشتی کوچک را در نظر بگیرید.
کارگاه های بهداشتی کوچک در این شهرکها بهترین گزینه برای مشاغل بسته بندی محصولات غذایی بوده و با شرایط ویژه ای که دارد میتواند در موارد غذایی به صورت اصولی و بهینه بهره برداری کرد و معمولا اجاره بهای این کارگاهها نسبت به کارگاههای عادی کمی گرانتر میباشد و تعداد این کارگاه ها نیز محدود میباشد .

این کارگاه ها بنا به نیاز ساختاری حتما از کاشی سنگ یا سرامیک استفاده میشود و کف و دیوار ان با این مصالح اجرا میشود این شرایط بدلیل شست و شوی اسوده تر و تمیز نگه داشتن محیط استفاده میشود و استفاده این نوع مصالح بدلیل گرانتر بودن کمتر مورد استفاده قرار میگیرد مگر اینکه نوع کاربری اینگونه ایجاب کند.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته