اجاره کارگاه غرب تهران

همانطور که میدانید مناطق غربی تهران در حال حاضر بسیار با اهمیت تلقی می شود که دلیل آن مجاورت با استان البرز و به خصوص وجود کارخانه ها و مناطق صنعتی پر تعداد می باشد ، از این رو وجود کارگاه ها و انبارهای متعدد و با کیفیت ایجاد شده در این مناطق ، طرفداران و مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کرده است . مناطق غربی تهران شامل محله ها و شهرک هایی نظیر پونک ، ستارخان ، جنت آباد ، شهر زیبا ، شهران ، طرشت ، چیتگر، شهرک اکباتان ، تهرانسر ، آزادی ، فردوس ، کن و … می باشند که دارای کارگاه , سوله و انبارهای متعددی بوده که برای تولید کنندگان بخش های مختلف که به دنبال اجاره کارگاه غرب تهران هستند حائز اهمیت می باشد.

شاید بتوان غرب تهران را به عنوان نماد توسعه و گسترش این شهر معرفی کرد . این محدوده که تا دهه ها قبل ، دشتی پهناور و خالی از سکنه بود ، بواسطه ارائه خدماتی بهتر در پایتخت و امکانات بیشتر آن نسبت به سایر شهرستان ها بستری برای انبوه سازی و اسکان افراد پرشماری در این شهر گردید .

وجود موانعی طبیعی یا انسانی در شمال ، شرق و جنوب تهران سبب شد تا رشد این مناطق پس از مدتی متوقف شود اما گسترش تهران از غرب همچنان ادامه داشته و شاهد ساخت شهرک های بزرگ و کوچک ، مراکز خرید ، اماکن تفریحی و بسط خطوط ارتباطی و حمل و نقل به آن هستیم ، به گونه ای که با نگاه با تایم لپس تهران و کرج (مقایسه تصاویر در بازه های زمانی مختلف) شاهد نزدیکی این دو شهر به هم و آباد شدن بیابان های لم یزرع بین آن ها خواهیم بود .

غرب تهران علاوه بر داشتن مناطقی همچون آزادی ، شهرک اکباتان ، پونک ، ستارخان ، جنت آباد ، صادقیه ، شهر زیبا ، طرشت ، گیشا ، چیتگر ، فردوس ، شهران ، وردآورد و … ، بستری برای ورود به شهرهای اندیشه ، قدس ، شهریار ، ملارد و شهرهای کوچک و بزرگ دیگری نیز بوده است و به تناسب ساکنین شهرهای غربی تهران نیز تردد بیشتری در این مناطق وجود دارد .

وجود محله های پر جمعیت ، تردد همسایگان غربی ، اهمیت بالای اجاره انبار یا اجاره کارگاه غرب تهران در این مناطق ، وجود آزاد راه های پر تردد و حیاتی در حمل و نقل کشور و همچنین ساخت کارخانه ها ، مجتمع ها و شهرک های صنعتی پر تعداد در غرب و جنوب غربی تهران سبب شده است تا حجم انبوهی از کالاهای آماده مصرف ، در حال ساخت یا مواد اولیه راهی این منطقه گردند . بهره برداری مفید از این محصولات زمانی به حداکثر می رسد که توزیع کنندگان آن را در شرایط نیازمندی مصرف کنندگان و نیاز بازار محصولاتشان را به آن تزریق کنند .

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته