اجاره کارگاه کوچک تهران

اجاره کارگاه کوچک تهران

مطمئنن میدانید که برای بسیاری از صنایع مختلف و کارگاه های تولیدی که در اطراف پایتخت به کار تولید ، واردات و یا صادرات مشغول هستند اجاره یک سوله یا فضایی که با ابعاد وسیع خود بتواند تمام نیاز های آن واحد تولیدی را برای انبار کردن انواع مواد خام و کالاهای تولیدی آنها رفع نماید یک موضوع حیاتی است.

در واقع چنین کارگاه ها و شرکت هایی که نبض بازار آنها در گرو وجود اجناس می باشد و تنها حضور انبوهی از مواد مصرفی و یا کالاهای تولیدی در انبار این کسب و کارها و مشاغل است که باعث می شود آنها بتوانند به کار خود ادامه دهند ، قطعاً نیازمند داشتن یک انبار بزرگ هستند و چه انباری بهتر از یک سوله بزرگ که بتوان به سادگی انبوهی از اجناس مختلف را در آن ذخیره نمود.

یکی دیگر از کارهایی که باعث می شود عده ای به دنبال اجاره سوله اطراف تهران باشند برپایی کارگاه های تولیدی مختلف در داخل همان سوله ها می باشد. بسیاری از تولیدی های مختلف که یا به شهرک های صنعتی نزدیک نیستند و یا به هر شکلی تمایل دارند در منطقه ای خاص باقی بمانند با خرید تجهیزات لازم برای آغاز به کار تولیدی خود و اجاره انبار اقدام به برپایی همان کارگاه در داخل سوله می کنند که این کار برای مشاغلی که بازار مناسبی ندارند و کالاهای تولیدی آنها در مقادیر بسیار بالایی نیستند کار مناسبی است زیرا به این ترتیب صاحب کسب و کار مورد نظر به جای اجاره دو مکان که یکی برای انجام تولید و دیگری برای انبار کالا استفاده شود ، تنها یک مکان را اجاره می نماید و اینگونه در واقع با یک تیر می تواند دو نشان را بزند.به همین دلیل اجاره کارگاه کوچک تهران یا سوله طرفدار زیادی پیدا کرده است.

و اما دلیل اهمیت فراوان تهران در اقتصاد ایران ! تهران به عنوان پایتخت سیاسی و اقتصادی کشور ، بنا به آماری که در سال ۱۳۹۵ منتشر شده است بیش از بیست درصد کل تولید ناخالص داخلی ایران و نیمی از صنعت کشور را در خود جای داده است ، پس بی دلیل نیست که مجموعه های فراوانی دیده شدن خود حتی در جوامع بین المللی را با مطرح شدن در تهران آغاز می کنند .

همانطور که اشاره شد درصد قابل توجهی از صنعت کشور حول فعالیت هایی که در این محدوده انجام می شود پیش می رود که از مهمترین آن ها می توان به صنایع خودروسازی ، ساخت تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی ، تولید منسوجات ، مواد غذایی ، سیمان ، تسلیحات نظامی و مواد شیمیایی اشاره کرد . این در حالیست که اگرچه شاید کارخانه تولید بسیاری از محصولات در تهران نیست ، اما نبض بازار فروششان در این شهر تپیده که از مهمترین آن ها می توان به فرش یا مبلمان اشاره کرد .

توجه به همین عوامل سبب می شود تا از یک سو بدانیم که برای پیشرفت نیازمند راه اندازی کسب و کارمان در این شهر بوده و از سویی دیگر می دانیم که نمی توانیم به عمق فیزیکی شهر نفوذ کنیم ، پس برپایی اردوگاهمان در پشت مرزهای پایتخت منطقی ترین کاریست که می توانیم در این راه انجام دهیم .

اجاره کارگاه کوچک تهران یا اطراف تهران این امکان را برای تجّار و صنعتگران فراهم می آورد که با وجود مکانی نزدیک به راه های اصلی ، امنیت بالا ، سیستم های امنیتی و ایمنی ، ساختار استوار و قدرتمند بنای سوله ، مدیریتی قوی و سایر فاکتورهای یک انبار خوب ، از فضای در دسترشان نهایت استفاده را بنمایند .

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته