املاک صنعتی تهران

املاک صنعتی تهران

املاک صنعتی تهران
با توجه به رکود بازار املاک و مستغلات و املاک صنعتی تهران در چند سال گذشته، به نظر می‌رسید سرمایه‌گذاری در این بخش کار درستی نباشد اما با توجه به این رکود نیز بوده‌اند افرادی که با سرمایه‌گذاری در املاک سودهای کلانی کرده‌اند.

این اتفاق تنها حاصل سرمایه‌گذاری صحیح، در زمان مناسب و موقعیت مناسب است.سرمایه‌گذاری در املاک صنعتی تهران یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است و نیاز به صبر و حوصله دارد. همچنین باید بدانید اگر برای خرید ملک نقدینگی کافی ندارید می‌توانید روی وام‌های بانکی حساب کنید. با استفاده از وام‌های بانکی قادر خواهید بود، ملک مناسبی تهیه کنید و باز پرداخت وام بانک را با نرخ سود محاسبه شده در سال‌های آتی پرداخت کنید.سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات و خرید خانه و املاک صنعتی تهران مثل کارخانجات و کارگاه ها و سوله ها و … می‌تواند انتخاب پیچیده‌ای باشد، اما با درک درست از شرایط مالی و گزینه‌های موجود می‌توان بهترین انتخاب را در زمینه سرمایه‌گذاری در املاک انجام داد.

معمولا سرمایه گذاری در مسکن یا املاک صنعتی تهران ممکن است حتی در بدترین شرایط اقتصادی , ارزش سرمایه شما را در برابر تورم حفظ کرده و شما صرفا با یادگیری نکات ترفند ها و روش های معامله در کنار کسب تجربه میتوانید سود چشم گیری را به راحتی کسب کنید .اما یکی از ضعف‌ها در انجام معاملات ملکی، به‌ویژه املاک صنعتی تهران ، نبود نیروهای متخصص برای عقد قراردادهای معتبر است. به‌طور حتم انعقاد قرارداد ملکی ضعیف ممکن است هزینه‌های بسیاری به فروشندگان و خریداران تحمیل کند.

مشاورین املاک صنعتی هیراد آماده ی خدمت رسانی به هموطنان عزیز در زمینه خرید و فروش, رهن و اجاره, کارخانه کارگاه زمین های صنعتی سوله ها و…به شما میباشد . املاک صنعتی هیراد در تلاش است ساختار سنتی خدمات املاک صنعتی را به شیوه مدرن تغییر دهد در همین راستا اقدام به طراحی و راه اندازی وب سایت amlakhirad.com نمود که یکی از جامع ترین پایگاه های اطلاع رسانی در رابطه با املاک صنعتی تهران شناخته می شود. وجود نیروهای متخصص و زبده در این گروه سبب شده طرفین بدون دغدغه قراردادهای خود را تنظیم کنند.

فراموش نکنید پیش از اینکه اقدام به خرید و سرمایه‌گذاری در املاک کنید نیاز دارید تا اطلاعات خود را کامل کرده , میزان سرمایه خود را بسنجید و موقعیت ملک‌های مناسب را بررسی کنید. منطقه‌ای که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنید می‌تواند بر میزان سوددهی سرمایه‌گذاری املاک شما تاثیر گذار باشد.در زمینه ی سرمایه گذاری در املاک صنعتی تهران کاربری ملک حائز اهمیت است. نحوه ی استفاده از یک زمین یا ساختمان و ملک , کاربری آن میباشد .

کاربری ساختمان طرحی جامع و تفصیلی است که چگونگی استفاده و کاربرد ساختمان را بیان می‌کند. جهت شناخت شهر و آشنایی با چگونگی و پراکندگی فعالیت‌های شهری مطالعاتی اساسی صورت گرفته و بر مبنای آن نوع کاربری ساختمان تعیین می‌شود. به‌طور خلاصه می‌توان گفت که نحوه‌ی استفاده از یک ملک یا ساختمان، که بر مبنای طرح تفصیلی شهرداری و بر اساس چگونگی استفاده از آن ساختمان و فعالیت‌های شهری اطراف آن مشخص می‌شود، کاربری ساختمان گویند. کاربری ساختمان در ۸ نوع کاربری مسکونی، کاربری تجاری، کاربری کشاورزی، کاربری صنعتی، کاربری خدماتی، کاربری معدن، کاربری ورزشی و فاقد کاربری تقسیم‌بندی شده است.

حداقل ۸ نوع کاربری ملک وجود دارد که عبارت اند از:۱-کاربری مسکونی ۲-کاربری تجاری ۳-کاربری کشاورزی ۴- کاربری صنعتی ۵-کاربری خدماتی ۶-کاربری معدن ۷-کاربری ورزشی ۸-فاقد کاربری

و همچنین املاک بر اساس کاربری هایی که دارند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در مقالات گذشته با آن ها پرداخته ایم.استان تهران به‌‌دلیل وسعتش فرصت بسیار مغتنمی برای کارخانه‌های تولیدی و تولیدکنندگان فراهم کرده؛ چرا که این استان از شهرک‌های صنعتی بزرگ و متوسطی برخوردار است که در خود کارخانه‌های و کارگاه‌های تولیدی کوچک ‌ و بزرگی جای داده است. به همین علت نیز روز به روز به تعداد متقاضیان املاک صنعتی تهران افزوده میشود . بهترین سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی، خرید کارخانه یا خرید زمین است.

گروه املاک صنعتی هیراد با‌توجه ‌به تجربه و تخصص کافی‌اش در‌این ‌زمینه، می‌تواند مرجعی مناسب برای خرید و فروش کارخانه و کارگاه و سوله و املاک صنعتی تهران و سرمایه‌گذاری در این زمینه باشد.
شهرک صنعتی عباس آباد
شهرک صنعتی علی آباد
شهرک صنعتی خاوران
شهرک صنعتی بهارستان
شهرک صنعتی خاتون آباد
شهرک صنعتی ایوانکی
شهرک صنعتی شمس آباد
شهرک صنعتی جنت آباد
شهرک صنعتی خیر آباد
شهرک صنعتی نصیر آباد
شهرک صنعتی پرند
اغل شهرک صنعتی چرمشهر
شهرک صنعتی دماوند
شهرک صنعتی فیروزکوه
شهرک صنعتی خوارزمی
شهرک صنعتی اشتهارد
شهرک های صنعتی قرچك
شهرک صنعتی سالاريه
شهرك صنعتی فيروزكوه
شهرک صنعتی نصيرآباد
شهرك صنعتی خوارزمی
شهرک های صنعتی پیشوا
از شهرک های صنعتی تهران میباشند که میتوانند گزینه ی مناسبی برای صنعتگران یا سرمایه گزاران باشند.قرار گرفتن این شهرک ها در خارج از شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران امکان استقرار واحدهای صنعتی جدید را فراهم نموده است. این واحد ها می توانند در منطقه بندی های در نظر گرفته شده برای گروه های مختلف صنعتی مستقر شوند.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته