املاک صنعتی فتح

املاک صنعتی فتح

املاک صنعتی فتح
صنعت املاک با توجه به نیازهای درحال ‌تکامل سهامداران مختلف، و صنعتگران و به دلیل افزایش زیاد متقاضی , دستخوش تغییرات ضروری شده است . پشت تمام این تغییرات، کارآفرینان نوظهوری حضور دارند که در پی ایجاد انقلابی در نحوه‌ی مدیریت فرآیندها و کارکردهای موجود، با معرفی فن‌آوری‌های جدید هستند. می‌توان انتظار داشت که استارت آپ های آنها در ماه‌ها یا سال‌های پیش‌رو نوآوری‌های مهمی را عرضه کنند .

شغل مشاوره املاک به خصوص در میان کامیونیتی ایرانی، یکی از مشاغل جذاب و پرطرفدار است. هر دوره تعداد زیادی تلاش می کنند شانس خود را در بازار مسکن یا املاک صنعتی مثل املاک صنعتی فتح یا انواع شهرک های صنعتی دیگر امتحان کنند و به دلایل مختلفی، مشاور املاک می شوند.

در ماه های اول ورود به این کار باید چه کارهایی کرد؟ توصیه های اصلی برای پیشرفت سریع چیست؟

یکی از موارد مهمی ک در ابتدای کار باید مورد توجه قرار دهید آشنایی با انواع اطلاعات املاک و فایل های ملکی است . برای مثال جاده مخصوص کرج که از نام‌های آشنا برای معابر غربی تهران و رسیدن رهگذران به البرز است , و واحدهای صنعتی خرد و متوسط در حال فعالیتی را در خود جای داده , باید طی چند ساعت توسط مدیر مشاور املاک تحقیقاتی صورت گیرد و در مرحله اول با املاک صنعتی فتح و محدوده ی آن منطقه آشنا شود . هدف از این عمل صرفاً آشنایی مشاور با انواع فایل های موجود و تعریف شده در آژانس های املاک می باشد .

مشاور املاک صنعتی هیراد جامع ترین مرکز اطلاعات املاک صنعتی فتح در جاده مخصوص وقدیم کرج، در تلاش است به بهترین نحو ممکن به مشتریان خود خدمات ارائه دهد . دنیای مشاوران املاک، بازیگران فراوانی دارد؛ کارشناسان، ارزیابان، مدیران ساختمانی، افرادی که قرارداد می‌بندند، دلالان، سازندگان، بانکداران، موسسات مالی- اعتباری، ادارات دولتی و همینطور خریداران و فروشندگان احتمالی، بخش مهمی از این بازار هستند اما نیروی پیشرانه اصلی تراکنش‌های بازار املاک، مردم عادی هستند که بر این فرآیند (آژانس‌های املاک و دلالان ملکی) نظارت می‌کنند. در حقیقت، یک آژانس املاک خوب در باطن شبیه یک رهبر ارکسر سمفونی است که بر کار سایر نوازندگان نظارت می‌کند تا معاملات ملکی با موفقیت انجام گیرند.

از جنبه‌های مختلف، در فرآیند معاملات ملکی، یک مشاور املاک در واقع وکیل، تحلیلگر، مدیر مالی، مشاور، رایزن و بازاریاب خریدار و فروشنده نیز به حساب می‌آید. بنابراین، یک مشاور املاک موفق، باید ویژگی‌ها و خصوصیات مختلفی داشته باشد .یک مشاور املاک موفق با نگاه تیزبین و دقیق خود، بازار املاک، خصوصا در منطقه فعالیت خود را به خوبی تحت نظر دارد که ما در این مقاله منطقه مد نظرمان املاک صنعتی فتح  و غرب تهران است .

شاید یکی از دلایل بالا رفتن تقاضای ملک در محدوده ی جاده قدیم یا املاک صنعتی فتح, وجود صنایع مادر خودروسازی بوده است. بسیاری از صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی غرب و جنوب غرب تهران ایجادی و بسیاری انتقالی بوده‌اند چنان‌که برخی از واحدهای صنعتی تجمیع‌ شده در منطقه صنعتی غرب تهران در جاده قدیم و جاده مخصوص از سال‌های گذشته با ایجاد شهرک‌های صنعتی از تهران منتقل شده‌اند. اکنون در شهرک‌های صنعتی نزدیک به منطقه غرب و جنوب غرب تهران دیگر زمینی برای واگذاری و انتقال صنایع آلاینده و مزاحم شهری وجود ندارد.  یک مشاور املاک حرفه ای باید به خوبی از شرایط املاک صنعتی و تغییرات قیمتی ملک مطلع باشد چراکه موفقیت تنها از دل شناخت و توسعه آگاهی از بازار یا متمرکز شدن به بازار محلی ملک حاصل می‌شود.

اینها همگی باعث می‌شود تا یک مشاور املاک، نسبت به سایر همکاران رقیب خود کاملا متمایز شود. قبل از اینکه وارد حرفه مشاور املاک شوید، باید از خودتان بپرسید که آیا علاقه‌ای به مواجهه با مشکلات و و چالش‌ها و ارائه راهکارهای خلاقانه دارید یا خیر؟ بسیاری از مشاوران املاک موفق به خوبی می‌دانند که چطور یک ملک را به خوبی در معرض دید خریدار قرار دهند و لیست جذابی از فایل‌های خود برای افراد جویای ملک تهیه کنند. اعتبار حرفه‌ای شما به عنوان یک مشاور املاک، برای حضور مستمر و موفق در این شغل حیاتی است. بنابراین، عضویت در اتحادیه ملی املاک و مستغلات و انجمن‌های وابسته، یکی از راه‌های نشان دهنده عزم شما برای دستیابی به استانداردهای حرفه‌ای و اخلاقی در این حرفه است.

برای اخذ این مجوزها می‌بایست در کلاس‌های مختلف آموزشی شرکت کنید و پس از ادای تعهد به مرام‌نامه و منشور اخلاقی صنف خود، این جوازها را دریافت کنید چراکه داشتن این مجوزها در جلب اعتماد مشتری تاثیر قابل توجهی دارد. به خصوص در منطقه ی غرب تهران و در مورد املاک صنعتی فتح که پذیرای صنعتگران یا مشتری و متقاضی بیشتری است.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

 

اشتراک این نوشته