خرید املاک صنعتی در تهران

خرید املاک صنعتی در تهران

خرید املاک صنعتی در تهران

دوستان، همه ما به کار خود مشغولیم و وقتی قصد می‌کنیم ملک مسکونی -خانه- یا ملک تجاری -مغازه- یا قطعه زمین برای سرمایه‌گذاری بخریم کمتر به این فکر می‌کنیم که ممکن است چه گرفتاری‌هایی برایمان پیش بیاید. در هنگام خرید املاک صنعتی در تهران باید به نکاتی توجه فرمایید که برای یک خرید موفق به شما کمک میکند. آدرس و مشخصات ملک را که در سند ملک ذکر شده است با موقعیت واقعی ملک مقایسه کنید. هرگونه مغایرتی را قبل از خرید برطرف نمایید.

نکته ی دیگری که در هنگام خرید املاک صنعتی در تهران باید به آن توجه نمایید از هویت فروشنده مطمئن شوید. کارت ملی و شناسنامه او را با دقت ببینید و با مشخصات سند ملک و بقیه مدارک چک کنید. رودربایستی نداشته باشید.

مشکل بزرگی که بیشتر تولیدکنندگان و صنعت گران با آن دست ‌و پنجه نرم می‌کنند، نبود مرجعی مناسب برای فروش کارخانه یا اجاره‌ ی آن است.
به‌ واسطه‌ ی گسترش روزافزون فضای مجازی در کسب ‌وکارهای سنّتی، دیگر برای اطلاع از آگهی‌های خرید و فروش ملک به‌خصوص خرید املاک صنعتی در تهران به خرید روزنامه نیازی نیست و به‌راحتی و با تلفن‌همراه و با استفاده از اینترنت می‌توانید از قیمت خرید املاک صنعتی در تهران باخبر شوید.
استان تهران به‌‌دلیل وسعتش فرصت بسیار مغتنمی برای کارخانه‌های تولیدی و تولیدکنندگان فراهم کرده، چراکه این استان از شهرک‌های صنعتی بزرگ و متوسطی برخوردار است که در خود کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی کوچک ‌و بزرگی جای داده است. بهترین سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی، و زمینه ی خرید املاک صنعتی خرید کارخانه یا خرید زمین است.
تیم با تجربه ی هیراد می‌تواند مرجعی مناسبی برای اطلاع از شرایط خرید کارخانه و سرمایه‌گذاری باشد.

خرید املاک صنعتی در تهران

خرید املاک صنعتی در تهران


برای مثال اندکی از منطقه صنعتی تهران پارس بگوییم در گوشه‌هایی از شهر بزرگ تهران، کسب و کار و تولید، رونق زیادی دارد.
منطقه صنعتی تهران پارس، یکی از این مناطق است که گفته می‌شود بیش از ۱۰هزار واحد تولیدی و انبار شرکت‌های بزرگ، در این منطقه جای گرفته‌اند.
پس جای تعجب ندارد اگر مدیر یکی از آژانس‌های بزرگ املاک، بگوید خرید و فروش «ملک صنعتی» در منطقه تهران پارس همواره پررونق است.
منطقه صنعتی تهران پارس، به دلیل شرایط خاصی که دارد، مکان مناسبی برای ایجاد کارگاه‌های کوچک و زودبازده است و به همین دلیل همیشه نقطه آغاز بسیاریاز سرمایه‌گذاران کوچک بوده است
دسترسی کارگاه‌های تولیدی منطقه تهران پارس به جاده کمربندی تهران بهترین شرایط را برای انتقال محصولات تولیدی به بازارهای گسترده استان‌های سمنان،خراسان و حتی بازار افغانستان فراهم کرده است
همه ما به کار خود مشغولیم و وقتی تصمیم به خرید زمین، ملک مسکونی یا ملک تجاری می گیریم،
کمتر به این فکر می‌کنیم که ممکن است چه گرفتاری‌هایی برایمان پیش بیاید، بنابراین آشنایی با قوانین حاکم بر این بازار به ما کمک می کند تا خرید مطمئن تری داشته باشیم.
مثلا تنظیم قولنامه به این دلیل انجام می‌شود که معمولاً طرفین برای فراهم کردن شرایط معامله نیاز به زمان دارند؛ممکن است خریدار برای تهیه‌ی کل مبلغ معامله و یا فروشنده تا نهایی کردن وضعیت ملک نیاز به زمان داشته باشند؛بنابراین قولنامه‌ای را بین خود تنظیم می‌کنند تا شرایط معامله و مراحل آن به صورت جزیی و دقیق ذکر شود.
انعقاد قولنامه برای خرید زمین و مسکن به معنای آن است که ملک مورد نظر یک بار مورد معامله قرار گرفته است.
و نیز شما همراهان گرامی میتوانید با مراجعه به سایت املاک صنعتی هیراد هر اطلاعاتی که نیاز دارید در رابطه با خرید, فروش, رهن,اجاره، مشاوره، تنظیم وعقد قرارداد ، مشارکت درساخت و تولید در حیطه ی انبار، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری و … و به خصوص خرید املاک صنعتی در تهران به دست آورید
املاک هیراد تمام تلاش خود را مینماید که صنعتگران را در سریعترین زمان ممکن به سرانجام برساند.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری   و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته