خرید و فروش سوله دست دوم تهران

خرید و فروش سوله دست دوم تهران

خرید و فروش سوله دست دوم تهران
قبل از هر توضیحی بهتر است تعریفی استاندارد از سوله داشته باشیم.

سوله به سازه ای گفته میشود که دارای اجزای ذیل میباشد: ستون،رفتر، پرلین، استرات، وال پست ،بادبند ،سگراد ،سینه بند ،پیچ و مهره،سایبان

سوله به دلیل کاربرد عمدتاً صنعتی از نظر طراحی با سایر سازه ها متفاوت است خصوصاً آنکه قاب ها در این نوع سازه ها کاملا متفاوت بوده و دارای شیب می باشند و دهانه ها نیز نسبت به سایر سازه ها بزرگتر است.به دلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون ها ، جهت ساخت سوله نمی توان از پروفیل های موجود دربازار استفاده نمود و باید اقدام به تهیه ورق و ساخت سوله نمود که اصطلاحاً به نوع ساخت آن تیر ورق میگویند.

در ایام کنونی تولید خرید و فروش سوله دست دوم تهران و انواع سوله های صنعتی برای کاربری های متفاوت برای داشتن فضایی گسترده و مسقف ، گسترش پیدا کرده است.سوله های دست دوم و کارکرده به سوله هایی گفته می شود که قبلا مورد استفاده قرار گرفته اند و اکنون خریدار به دلیل صرف بودجه و سرمایه کمتر مایل به خرید آن هاست .

ساخت سوله ها در انواع سوله های خرپایی وسوله های یو بی ام و تیرورقی در کشور ایران نیز همزمان با کشورهای دیگر مرسوم شده است. از آنجا که طراحی سوله کاریست تخصصی با دقت زیاد، نکات و الزامات مهمی را شامل می شود، که بی توجهی به آنها موجب افزایش هزینه و کاهش صرفه اقتصادی بوده و همچنین با کاهش استحکام و پایداری سازه موجب بروز حوادث جبران ناپذیری میگردد. به همین علت در خرید و فروش سوله دست دوم تهران باید دقت کافی داشته باشید.

املاک صنعتی هیراد با چند سال تجربه در زمینه ی املاک صنعتی که یکی از مهم ترین آنها همین بحث خرید و فروش سوله دست دوم تهران است با مشاوران با تجربه ای که در کادر خود دارد و فایلینگ قوی که تهیه کرده است تمام تلاش خود را میکند تا صنعتگران را درسریعترین زمان ممکن به سرانجام رسانده و ملک مورد نظرشان را تهیه کند.

در هنگام خرید و فروش سوله دست دوم تهران کاملا دقت کنید ، گاهی ممکن است سوله دست دوم با قیمت کمتر نسبت به سوله نو بخرید ولی وقتی هزینه های نصب ، هزینه ی پیچ ، هزینه ی جرثقیل و هزینه های جانبی را محاسبه کنید سوله دست دوم خریداری شده حتی از قیمت سوله نو بیشتر تمام شود. برای مثال سوله دهانه ۲۰ با ارتفاع ۶ متر و طول ۴۸ متر را در نظر میگیریم که قرار است در تهران نصب شود و فاقد جرثقیل سقفی میباشد.

بدیهی است که ساخت و نصب سوله های صنعتی امری تخصصی است ممکن است مشکلات زیادی در پی داشته باشد ، و شاید به همین دلیل تیم های فنی و شرکت های محدودی هستند که نسبت به ساخت صحیح و ایمن سوله های صنعتی اقدام می کنند.برش ،مونتاژ ،جوش ورنگ آمیزی(خصوصاً نوع رنگ انتخابی متناسب با مناطق مرطوب)،نصب سوله (رگلاژ و تنظیم قاب های سوله) اقدامیست بسیار حساس، و باید توجه داشت که مهاربندهای جانبی سوله باید به سرعت و همزمان اجرا گردند زیرا یکی از نقاط ضعف سازه سوله ضعف پایداری آن در برابر نیروهای جانبی (مانند باد) است که البته این مهم توسط بادبندهای جانبی کاملا مهار می گردد اما زمان اجرای آن بسیار اهمیت دارد.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته