سوله صنعتی فروش

سوله صنعتی فروش
فضاها یا مکان هایی که از سازه های بسیار مستحکم و مقاوم و سر پوشیده تشکیل شده باشند را سوله میگویند.

این سازه ها با استفاده از ورقه های فولادی به وجود می آیند و ساختار آن ها بسیار پیچیده می باشد . سوله ها انواع بسیار متفاوتی دارند و کاربرد های آن ها نیز متفاوت می باشد . گسترش دهانه در سازه های سوله ها بسیار با اهمیت می باشند و همین دلیلی برای تفاوت برخی سازه ها از قبیل سازه هایی که در سوله صنعتی فروش یا رهن و اجاره استفاده میشود که البته در زیر در مورد آن توضیح داده خواهد شد, با سایر سازه ها می باشد .

البته در مورد سوله صنعتی فروش مسئله ی قابل توجهی میباشد که باید قبل از این مرحله اطلاعات کافی در ارتباط با ساخت این سوله ها داشته باشیم تا بتوانیم سوله ی مناسب خود را انتخاب کنیم. در سازه های سوله صنعتی نمی توان از پروفیل هایی که در بازار به صورت آماده وجود دارند استفاده نمود زیرا که ابعاد تیر ها و ستون هایی که برای سوله ها به کار برده می شوند متفاوت می باشد و نیاز هست که برای ساخت سوله پروفیل های آن ها را ساخت .

سوله صنعتی یکی از انواع سوله ها می باشد که تفاوت هایی با سایر سوله ها دارند و از آن ها برای کار های صنعتی استفاده می شود از جمله تفاوت هایی که در سوله صنعتی فروش یا برای اجاره , مورد توجه قرار میگیرد ابعاد سایز ها و میزان کیفیت و استحکام سازه و قیمت آن ها و بسیاری موارد دیگر می باشد .

سوله های صنعتی ویژگی هایی دارند که کاملا متفاوت با سایر سوله ها می باشند . سوله ها در ابعاد های بسیار بزرگی طراحی و ساخته می شوند و وزن سوله ها از جمله ی نکات مهمی است که با توجه به کاربری سوله متغیر می باشد تا افرادی که به دنبال سوله صنعتی فروش یا اجاره ای هستند بتوانند مورد مناسب با شرایط شغلی خود یا بودجه ای که دارند را انتخاب کنند.

وزن سوله ها طبق فاکتور هایی تاثیر می پذیرند و بنابرین وزن و ابعاد سوله را بر اساس یکسری از پارامتر ها تعیین می کنند که به توضیح آن ها می پردازیم ، سوله صنعتی فروش یا اجاره ای که دارای سالن هایی با دهانه بزرگ هستند دارای وزن بیشتری نسبت به سایر سوله ها می باشند .

ارتفاع سوله ها در وزن آن ها تاثیر مستقیم دارند زیرا با افزایش ارتفاع سوله ، ارتفاع ستون ها بالاتر می رود و این امر باعث افزایش وزن سوله می شود و بنابرین پروفیل هایی که باید به کار برده شوند نیز باید ساخته شوند و این امر افزایش هزینه را نیز در سوله صنعتی فروش یا اجاره ای در بر خواهد داشت . منطقه ی احداث و ساخت سوله از نظر آب و هوایی ، میزان بارش برف و وزش باد و … نیز در وزن آن تاثیر می گذارد .

جرثقیل که از نوع سقفی می باشد و در سوله نصب می شود نیز باعث افزایش وزن سوله شده از این رو در این امر تاثیر مستقیم دارد .سوله های صنعتی دارای وزن سنگین تری نسبت به سایر سوله ها می باشند . قاب سوله های صنعتی شیبدار است . دهانه ی سازه ی سوله صنعتی پهن تر می باشد و ابعاد تیر و ستون ها در سوله های صنعتی بزرگتر می باشد .

این ویژگی ها در سوله های صنعتی بر اساس نوع کاربرد آن ها و منطقه ی ساخت سوله و بسیاری موارد دیگر متفاوت است. سوله های صنعتی به دلیل کاربری های متفاوت و منحصر به فردی که دارند قابل توجه قشر بزرگی از صنعتگران بوده و همچنین به دلیل بالا بودن متقاضیان سوله صنعتی فروش  یا اجاره ای مقاومت سوله ها بالا رفته و منسجم تر شدند ودر ابعاد بزرگ ساخته شده و در مجموع ساختار متفاوتی پیدا کرده اند .

از این رو علاوه بر کار های صنعتی برای کاربرد های دیگری نیز از این سوله های صنعتی استفاده می شود که میتوان به سالن های ورزشی ، دامداری ها ، مرغداری ها ، سالن های صنعتی ، گاوداری ها ، سالن های تجاری ، سالن های کنفرانس و همایش ، ساخت آشیانه هواپیما ، شهربازی ها و … اشاره کرد . سوله های صنعتی به دلیل وزن زیاد ، بالا بودن ارتفاع و کاربرد زیاد و متفاوت بودن با سایر سوله ها هزینه های احداث آن ها بالاتر و گران تر از سوله های دیگر می باشد .

املاک صنعتی هیراد در زمینه ی خرید و فروش ملک های تجاری و صنعتی و کارگاه ها و کارخانه ها و زمین های صنعتی و سوله صنعتی فروش یا اجاره ای و سرمایه گذاری در این زمینه و… شما را راهنمایی خواهد کرد

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

 

اشتراک این نوشته