فروش املاک صنعتی در تهران

فروش املاک صنعتی در تهران

فروش املاک صنعتی در تهران

بسیاری از افراد تصور می‌کنند برای فروش خانه یا فروش املاک صنعتی در تهران کافی است یک آگهی فروش منتشر و به یک مشاور املاک مراجعه کنند، سپس منتظر بمانند تا خریداران، خانه‌ی آن‌ها را بپسندند و کار تمام شود! درحالی‌که بسیاری از همین افراد، مدت‌ها پس از درج آگهی‌های فراوان و سپردن خانه به تعداد زیادی از مشاوران املاک هنوز هم با مشکل فروش خانه‌شان مواجه هستند. آنها می‌بینند که خریداران پس از بازدید از خانه می‌روند و دیگر پشت سرشان را هم نگاه نمی‌کنند! اما مشکل از کجاست؟ همراه ما باشید تا نکات مهم در فروش خانه را با شما درمیان بگذاریم.

مهم‌ترین نکته در فروش خانه، چگونگی نشان‌دادن آن به خریداران و جذب آنها است. بنابراین، مشکل کسانی که خانه‌شان فروش نمی‌رود، نداشتن اطلاعات کافی و رعایت‌نکردن نکات مهم در فروش خانه است.

ابتدا به این فکر کنید که آیا حاضر به ریسک‌کردن هستید؟ یکی از راهکارهای فروش خانه در بازار راکد امروز «به‌مزایده‌گذاشتن» آن است. البته این کار کمی دل‌وجرئت می‌خواهد. اگر حاضر به پذیرش این ریسک هستید، ابتدا نقاط مثبت و ارزشمند خانه‌تان را بسنجید و قیمت واقعی آن را محاسبه کنید. سپس آن را با ۱۵ تا ۲۰ درصد کمتر از قیمت اصلی به‌مزایده بگذارید. می‌توانید این کار را از طریق وب‌سایت‌های معتبر یا بنگاه‌های مخصوصِ مزایده انجام بدهید. پس از آن باید به‌صورت ناشناس یک قیمت پایه و کمی بالاتر برای آن پیشنهاد کنید. خواهید دید که این کار در خریداران، هیجان و جنب‌وجوش پدید می‌آورد و در نهایت قیمت اصلی خانه یا بالاتر از آن را به‌دست خواهید آورد.

نگران نباشید، زیرا در صورت شکست هم مبلغ چندانی را از دست نخواهید داد. البته مبلغ پرداختی به بنگاه یا وب‌سایتی که با شما در این امر همکاری می‌کند هم، چندان زیاد نیست.

شهر تهران در قدیم از این میزان تراکم جمعیتی برخوردار نبود و بیشتر حجم آن را باغ‌ها و دشت‌ها تشکیل می‌دادند. به همین دلیل هیچ ‌کس در تهران با کمبود جا برای گسترش شغل خود مواجه نبود. به این شکل که اگر شخصی زمینی را می‌خرید و در آن‌ یک کسب ‌و کار راه می‌انداخت، به‌مرور و با بهتر شدن موقعیتش، زمین‌های اطراف را هم خریداری کرده و کسب‌وکارش را گسترش می‌داد و تمام تشکیلاتش در یک جا متمرکز بود. به‌عنوان‌مثال اگر شخصی یک زمین در شمال تهران می‌خرید و در آن به کشت گندم می‌پرداخت، در نزدیکی همان زمین هم یک انبار می‌ساخت تا محصولاتش را در آنجا انبار کند و بازهم در همان اطراف یک مغازه برای خود دست‌ و پا می‌کرد تا محصولاتش را به فروش برساند. اما تهران امروزی با این تراکم جمعیت و بنا، چنین امکانی را به صاحبان کسب‌ و کار نمی‌دهد و آن‌ها مجبورند تشکیلات خود را در مکان‌های گوناگون مستقر کنند.
در این روز ها بازار فروش املاک صنعتی در تهران با توجه به افزایش قیمت‌ها و قیمت های من در آوردی مالکان یا دلالان به کسادی رسیده است.

وقتی رقم معاملات سنگین می‌شود کار برای دفاتر فروش املاک صنعتی در تهران هم سخت می‌شود. باید این موضوع را مد نظر قرار داد که هیچ دفتر مشاور املاکی در سطح شهر راغب به افزایش قیمت مسکن نیست، چراکه با افزایش قیمت مسکن از تعداد مشتریان آن کاسته می‌شود و این امر بازار املاک را به رکود می‌برد.»
البته میتوان امیدوار بود با توجه به اینکه در بازار ارز شاهد کاهش قیمت هستیم این موضوع بر قیمت بازار ملک هم تاثیر مثبت بگذارد و قیمت ها کاهش پیدا کند.»
یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت‌ها در بخش فروش املاک صنعتی در تهران را می‌توان جو روانی در بازار دانست.

فروش املاک صنعتی در تهران

فروش املاک صنعتی در تهران

با توجه به شرایط موجود در بازار فعلی کشورمان اکثر فروشندگان برای فروش املاک صنعتی خود دست نگه داشته‌اند تا اگر قیمت‌ها روند صعودی پیدا کرد هم‌ سود و منافع آنها بیشتر شود و هم اینکه ضرر نکرده باشند.
فعالیت در زمینه خرید و فروش املاک صنعتی در تهران , دارای ویژگی‌های قابل اهمیتی است که مصداق‌های عینی آن را می‌توان در املاک صنعتی هیراد و چند مورد دیگر یافت.
یکی از ویژگی‌های اصلی این فعالیت شناخت و آگاهی نسبت به صنایع داخلی، اقتصاد صنعت، رشد و رکود صنعتی، سرمایه‌گذاری و آینده ‌پژوهی صنعتی است که اگر مدیر املاک صنعتی بر این موارد شناخت و آگاهی نداشته باشد در گذر فعالیت با چالش‌ها و موانع بسیاری روبه‌رو می‌شود. بنابراین کسی که در زمینه خرید و فروش املاک صنعتی در تهران فعالیت می‌کند و در واقع مشاور عالی برای املاک صنعتی تلقی می‌شود باید با فراز و فرودهای اقتصادی و فرصت‌ها و تهدیدها کاملا آشنایی داشته باشد تا بتواند با ارائه راهکارهای مستدل و منطقی زمینه را برای تغییر و جابه‌جایی مدیریت ملک صنعتی فراهم کند و از گزینه های موجود
امکان یک انتخاب عالی را برای مشتری خود فراهم سازد
املاک صنعتی هیراد با کادر با تجربه ی خود و فایلینگ جامعی که تهیه دیده است میتواند جهت خرید وفروش واجاره کارخانه ها و کارگاه و سولهو زمین های صنعتی و… درخدمت صنعت گران عزیز بوده و مشاوره دهد

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری   و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته