اجاره املاک صنعتی غرب تهران

اجاره املاک صنعتی غرب تهران

اجاره املاک صنعتی غرب تهران

شهر قدس با مساحت ۱۱۴ کیلومترمربع، مجاور با شهرستان‌های کرج و شهریار در غرب تهران بزرگ قرار گرفته است. به‌طوری‌که از شرق و شمال شرقی به شهر تهران، از غرب و جنوب غربی به شهرستان شهریار و از شمال و شمال غربی به شهرستان کرج محدود می‌شود و یکی از نواحی حواشی استان تهران است. بر اساس اسناد شهرداری تهران، قلعه حسن خان نام پیشین شهر قدس امروزی در غرب شهر تهران است؛ اما امروزه تنها نام محله‌ای است در قلب شهر قدس که بیشتر به قلعه یا میدان قدس معروف است.

محله‌ های جدید شهر قدس که نسبت به محله های قدیمی مدرن تر هستند به‌ واسطه نزدیکی به دانشگاه آزاد زودتر رهن و اجاره داده می‌شود. در حال حاضر شهر قدس ازلحاظ اشتغال در غرب استان تهران به ‌عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی، محیط کارگری مناسبی را فراهم کرده است و بیشتر ساکنان به‌ عنوان کارگر در این مراکز مشغول به کارند. بعد از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهند. به همین دلایل شهر قدس یکی از بهترین گزینه ها برای صنعتگرانی است که به دنبال  اجاره املاک صنعتی غرب تهران با قیمت مناسب هستند تا کسب و کار مناسبی را راه اندازی کنند.

همانطور که میدانید رشد قیمت‌ها فراگیرنده و طبعاً نرخ اجاره‌ها در تهران  نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. ضمناً این‌که شرایط اقتصادی فعلی نیز برای تولیدکنندگان و صنعتگران مساعد نیست و هر روز شاهد چالش جدیدی در عرصه تولید هستیم. یکی از این چالش‌ها که یک صنعتگر یا  تولیدکننده برای زنده نگه‌داشتن چرخه تولید خود دارد، نبود فضای مناسب برای کسب‌ وکارش است.

بر کسی پوشیده نیست که پیشرفت  فناوری حتی یکی از سنتی‌ترین فعالیت‌های اقتصادی یعنی نحوه خرید و اجاره ملک را نیز به کلی دگرگون کرده به طوری که در کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس تقریبا تمام این فرآیند سنتی خرید و فروش ملک به صورت آنلاین انجام می‌گیرد. اجاره املاک صنعتی غرب تهران نیز  می‌تواند یکی از دشوارترین نوع معاملات در املاک صنعتی باشد، چرا که املاک صنعتی اعم از کارخانجات , کارگاه ها و سالن و سوله و … در تهران با توجه به شرایط اقتصادی کشور با هزینه بسیار بالایی که میطلبد  ریسک بوده و در سرمایه گذاری در این باب باید اطلاعات کافی داشت و به سراغ مشاوران املاک صنعتی با تجربه رفت .

همانطور که میدانید  امروزه افراد جویای خرید و فروش یا رهن و یا اجاره املاک صنعتی غرب تهران بیشتر فرآیند سنتی خرید و فروش ملک و فرآیند جست‌وجوی ملک را خودشان به تنهایی انجام می‌دهند. این روزها صنعتگران ئ متقاصیان با کمک اپلیکیشن‌ها، وبسایت‌ها و پلتفرم های آنلاین به جست‌وجوی ملک دلخواه خود می‌پردازند و  ملکی که مناسب کسب و کارشان باشد را پیدا میکنند.  حتی با تعیین اعلان‌ها، به محض موجود شدن آگهی‌های جدید دلخواهشان از آن با خبر می‌شوند.

اما بنظر می‌رسد قدرت افراد جویای ملک تنها به یافتن ملک مورد نظر محدود می‌شود چرا که بعد از یافتن ملک  دلخواه خود مثلا در حوزه ی اجاره املاک صنعتی غرب تهران حالا باید با یک مشاور املاک تماس بگیرند تا ادامه کار را بر عهده بگیرد. بسیاری از مشکلات به دلیل عدم آگاهی افراد از تنظیم قراردادهای قانونی به وجود می‌آید. بارها و بارها از ویژگی‌های یک مشاور املاک خوب، مشاور املاک موفق، مشاور املاک پول‌ساز و … برایتان گفته‌ایم و شنیده اید؛ میدانید که یک مشاور املاک صنعتی حرفه ای  زمانی که در این حوزه قدم گذاشته است باید رفتاری حرفه‌ای از خود نشان دهد؛ چراکه این حرفه در حوزه فعالیت‌های خدماتی طبقه‌بندی می‌شود و شرط موفقیت در آن داشتن رفتاری حرفه‌ای در مواجه با مشتریان است.

مشاوران املاک از دسته افراد تولیدکننده نیستند اما این‌ها همان‌هایی هستند که با خدماتی که به مردم می‌دهند منجر شده‌اند تا در حوزه مشاغل خدماتی قرار بگیرند؛ صنعتگران میتوانند  با مراجعه به یک  بنگاه املاک صنعتی با تجربه بهترین گزینه را انتخاب کرده و بدون دغدغه قرارداد  خرید فروش رهن یا  اجاره املاک صنعتی غرب تهران را منعقد کنند. مشاور املاک صنعتی هیراد با تجربه ی کافی در زمینه ی املاک صنعتی با کادری حرفه ای و مشاوران مجرب در زمینه  خرید ؛ فروش ؛ رهن و اجاره ؛ کارخانه ؛ سالن ؛ سوله ؛ مغازه ؛ دفاتر اداری ؛ زمینهای بزرگ زراعی ؛ دامداری و ساخت سوله آماده مشاوره و تنظیم عقد قرار داد با شما مشتریان محترم میباشد.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

 

اشتراک این نوشته