اجاره انبار تهران

اجاره انبار تهران

میدانید که در مورد خرید یا رهن و اجاره انبار تهران هر انباری را با توجه به نوع ساختمان ، نوع کالای نگهداری شده در آن و نحوه انجام عملیات انبارداری آن تقسیم بندی می کنند و به اجاره یا فروش میرسانند. در تقسیم بندی اجاره انبار تهران بر اساس نوع ساختمان , به سه دسته انبار تمام پوشیده ، انبار سر پوشیده و انبار باز تقسیم می شود .

در انبار سرپوشیده تمامی مواد به دلیل ماهیتشان باید در مکانی که اطرافش پوشیده و مسقف است نگهداری شود . انبار سرپوشیده تنها مختص موادی است که باید از تابش مستقیم نور خورشید حفظ شوند و در نهایت به انبار باز می رسیم ، جایی که کالاهایی که در برابر تغییرات آب و هوایی خاصیت خود را از دست نمی دهند نگهداری می شود.

تمامی افراد فعال در پیشه انبار داری یا صنعتگرانی که به دنبال اجاره انبار تهران هستند با توجه به میزان بودجه خود و نیاز صنایع فعال در آن ، اقدام به احداث انباری ویژه کرده اند . برای مثال فردی با انباری به مساحت ۱۰۰۰ متر و از نوع رو باز تنها مشتری شغل هایی مانند صنف آهن فروشان و یا تولید کنندگان الوار خواهد بود و باید انبار را تنها در محلی که این شغل ها قرار دارند احداث کند .

بازاریابی و انبارداری وظیفه اصلی در تقریبا هر کسب و کار خرده فروشی است. تکنیک های تجاری موثر جلوگیری از توافق بی وقفه کالاها را که می توانند مانع فروش شوند، در حالی که روش های انبارداری موثر اطمینان حاصل می کند که کالا همیشه برای خرید مشتری در دسترس است. در حالی که توابع فروش و انبارداری نزدیک است، برخی از تفاوت های کلیدی بین این دو وجود دارد.

این روز ها صاحبان کسب و کارهای کوچک نیز در حال تلاش برای اجاره انبار تهران و پیدا کردن فضای کافی در نزدیکی محل کسبشان بهعنوان انبار هستند. تا فضای مناسبی برای دپو کردن یا نگهداری محصولاتشان داشته باشند. همچنین در حفظ رقابت و حفظ مشتریان خود بتوانند بهتر عمل کنند. فرض کنید که در یک فضای خیلی کوچک بخواهید به اندازه ی کافی محصول نگهداری کرده و مطمئن باشید که بتوانید نیاز مشتری خود را در اسرع وقت پاسخگو باشید.

رای این موضوع میتوان بعد از اجاره انبار تهران یک قفسه سرهم بندی شده و یا سازماندهی شده را تهیه کنید تا کارکنان نیز برای پیدا کردن محصولات مشتریان دچار سردرگمی نشده و یک انبار مرتب با محصولات دخیزه شده ی بیشتر داشته باشید.

شهر تهران به عنوان یکی از شهرهای واقع در مسیر تجاری شرق به غرب و شمال به جنوب کشور ، حجم زیادی از کالاهای صادراتی ، وارداتی و در شرف معامله شدن از اقصی نقاط کشور را در خود نگهداری می کند ، به همین خاطر دارای سلسله انبار های متعددی برای اجاره انبار تهران در مناطق ۲۲ گانه خود می باشد .

برای مثال انبارهای عمومی شور آباد به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع های انبارداری جنوب تهران ، با کاملترین امکانات مورد نیاز کارفرمایان بصورت شبانه روزی در اختیار عموم متقاضیان اجاره انبار تهران قرار دارد . شورآباد یا قاسم آباد یکی از شهر های صنعتی مهم استان تهران بوده و حجم قابل توجهی از کارخانه ها و انبار های بزرگ تهران را در خود جای داده است به گونه ای که در برخی محافل غیر رسمی تحت عنوان “منطقه صنعتی تهران” نیز شناخته می شود .

قرار گیری انبار عمومی شورآباد در این منطقه صنعتی و همجواری با سایر انبار های بزرگ ، هر تولید کننده و صنعت گری را ترغیب می کند تا به این منطقه نقل مکان کرده و ضمن پایین آوردن هزینه های نقل و انتقال کالا بین کارخانجات مختلف ، از مزیت های همجواری با راه های مواصلاتی نظیر آزاد راه تهران قم نیز بهره گیرند . پس برای افرادی که به دنبال اجاره انبار تهران برای کسب و کارشان میباشند , این انبار ها میتوانند مفید باشند.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته