اجاره دفتر اداری

اجاره دفتر اداری

اجاره دفتر اداری
آیا شغل شما نیز نیاز به دست و پا کردن فضایی به عنوان دفتر کار دارد ؟ آیا تا کنون به دنبال خرید یک دفتر کار یا اجاره دفتر اداری مناسب برای کسب و کار خود بوده اید؟
به نظر شما هنگام خرید دفتر کار یا اجاره آپارتمان اداری به چه نکاتی باید توجه کرد؟
فراموش نکنید که که خرید یک ملک اداری با خرید یک ملک مسکونی بسیار متفاوت است . برای انتخاب یک ملک مناسب برای اجاره دفتر اداری ، نکاتی منحصر به فرد وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید، تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. با انتخاب یک دفتر کار مناسب هم خودتان با آرامش خاطر به کارهایتان می‌پردازید و موفق‌تر خواهید بود، و هم مراجعه­‌کنندگان شما حس راحتی بیشتری خواهند داشت.
خب باید متوجه شده باشید که سرمایه گذاری در خرید ملک اداری یا تجاری نسبت به انواع دیگر ملک بهتر است. زیرا عموما مستأجران اینگونه املاک برای مدتی طولانی ملک را اجاره می‌کنند.
اما سرمایه گذاری در هر منطقه ای هم نمیتواند به سود شما باشد . انتخاب موقعیت مکانی مناسب برای خرید دفتر کار یا اجاره دفتر اداری از مهمترین نکاتی است که نباید آن را نادیده گرفت.
پس اولین گام برای خرید یا اجاره دفتر اداری مناسب، انتخاب بهترین موقعیت مکانی ممکن است. بهتر است دفتر کار خود را نسبت به شغلی که دارید ، در مرکز شهر و مکان هایی که دسترسی آسان ‌تری دارند انتخاب کنید ، و یا بالعکس ، در مناطق صنعتی مانند جاده مخصوص کرج یا شهرک های صنعتی مختلفی که در تهران وجود دارد. بنابر این توصیه ما به شما این است که دفتر کارتان به دفاتر همکاران یا مکان‌هایی که به کار شما مرتبط می‌شوند نزدیک باشد. برای مثال وکلا در نزدیکی دادگاه‌ ها دفتر دارند. یا پزشکان در ساختمان‌های پزشکان و در مجاورت همکارانشان اقدام به خرید یا اجاره مطب می‌کنند.
با توجه به وسعت کسب و کارتان و تعداد افرادی که قرار است در دفتر شما کار کنند باید ملکی با متراژ مناسب انتخاب کنید. قطعا شرکت ‌های بزرگ نیاز به دفاتر بزرگی نیز دارند. در صورتی که برای دفاتر وکلا یا مطب پزشکان و از این قبیل مشاغل نیازی به ملک اداری با متراژ بسیار بالا نیست. با توجه به نیازهایتان می‌توانید ملکی با متراژ مناسب برای اجاره دفتر اداری انتخاب کنید.

اجاره دفتر اداری
البته قبل از هرچیز باید تمامی جوانب را بسنجید و متناسب با بودجه خود اقدام به خرید یا اجاره دفتر اداری کنید. ملک اداری با متراژهای پایین نیز کمتر پیدا می‌شود. پس اگر برای محل کارتان نیاز به دفتری بزرگ دارید و بودجه شما نیز کافی نیست می‌توانید با افراد دیگری شریک شوید و ملکی را بخرید. در واقع به صورت اشتراکی از ملک اداری استفاده خواهد شد.
یک ملک اداری برای راحتی حال شما و مراجعه کنندگانتان باید از امکانات خاصی برخوردار باشد.
داشتن پارکینگ و انباری می‌تواند مهم و حتی ضروری باشد.
وجود آسانسور در ساختمان‌های اداری ضروری است.
به کفپوش‌های ملک و سالم بودن آنها توجه کنید.
یک ملک اداری خوب باید از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی سالم برخوردار باشد.
وجود قفسه‌های بزرگ یا کمد دیواری برای مرتب کردن پرونده‌ها، اسناد و … لازم است.
ظاهر زیبا و دکوراسیون شیک نیز میتواند از موارد قابل توجهی باشد .
منظور از ظاهر ملک هم نمای خارجی ملک و هم شمایل و ظاهر داخلی ملک است. فرقی نمی‌کند ملک را به عنوان محل کار خود خریداری می‌کنید یا فقط جهت سرمایه‌گذاری قصد خرید آن را دارید. در هر صورت باید به این نکته توجه کنید. اگر ملک را جهت دفتر کار خود انتخاب می‌کنید، هم برای خودتان و هم برای مراجعه کنندگان و مشتریانتان باید به ظاهر ملک توجه کنید. اگر جهت سرمایه‌گذاری ملک را خریداری می‌کنید نیز باید توجه داشته باشید مستأجران به ظاهر ملک توجه بسیاری می‌کنند.
برای مثال ورودی زیبا در ساختمان های اداری بسیار مهم است. هر کس که وارد یک ملک اداری شود اولین چیزی که می‌بیند و تحت تاثیر آن قرار می‌گیرد نمای ورودی است. همانطور که در ملک مسکونی آشپزخانه یا حیاط زیبا مهم است به همان اندازه ورودی زیبا در املاک اداری اهمیت دارد.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته