اجاره سوله در غرب تهران

اجاره سوله در غرب تهران
به طور کلی سازه سوله به سازه ای گفته می شود که دارای سقفی شیب دار می باشد . سازه سوله به صورتی می باشد که برای ساخت آن می بایست مهندسین خاصی روی تمامی مراحل انجام سوله نظارت داشته باشند چرا که بسیار حساس بوده و نیازمند دقت فراوانی می باشد.

از سازه سوله در مکان های مختلفی استفاده می شود که از میان ان ها می توان به سوله مرغداری ها، سوله دامداری ها، کارخانه های تولیدی و … اشاره کرد. همانطور که می دانید، شهرک صنعتی به مجموعه ای متمرکز از کارخانه ها و کارگاه هایی گفته می شود که در فاصله ای معین از شهرها (حداقل ۲۰ کیلومتر) ساخته می شوند . حفظ فاصله این شهرک ها از شهرهای اصلی به دلیل عدم آلودگی صوتی ،  هوا و محیط زیست شهر بواسطه فعالیتشان و همچنین مصرف منابع آن می باشد ، فاصله ای که چنانچه زیاد هم شود نیروی کار و منابع انسانی برای پیمودن همه روزه این مسیر به دردسر می افتند لذا شناسایی فاصله ای بهینه قدم اول برای طراحی و ساخت این مراکز و بعد از این مرحله خرید کارگاه و یا اجاره سوله در غرب تهران می باشد.

عدم لزوم اطاعت از قوانین سختگیرانه شهرداری ، تسهیل مراحل اداری ساخت و ساز ، اداره مجموعه های مذکور توسط هیئتی از خود صنعتگران ، کاهش برخی هزینه های اجتناب ناپذیر بواسطه استفاده از خدمات مشترک سازماندهی شده مجموعه شهرک‌های صنعتی ، معافیت مالیاتی برای فواصل معین از شهرهایی پر جمعیت و امکان پرداخت اقساطی هزینه‌های انتفاع از تاسیسات گوشه ای از مزایاییست که صنعتگران را به ادامه فعالیت در این شهرک ها و خرید ملک و به خصوص اجاره سوله در غرب تهران ترغیب می کند .

شاید بتوان غرب تهران را به عنوان نماد توسعه و گسترش این شهر معرفی کرد .این محدوده که تا دهه ها قبل ، دشتی پهناور و خالی از سکنه بود ، بواسطه ارائه خدماتی بهتر در پایتخت و امکانات بیشتر آن نسبت به سایر شهرستان ها و گسترش تعداد املاک صنعتی مخصوصا در زمینه ی اجاره سوله در غرب تهران بستری برای انبوه سازی و اسکان افراد پرشماری در این شهر گردید.

امروزه تهران به عنوان با امکانات ترین شهر ایران در حدود ۱۵ شهرک صنعتی کوچک و بزرگ در اطراف خود به شمار میرود در این میان شهرک های صنعتی گلگون ، دهک ، مهرچین ، چهاردانگه ، چیچکلو ، نصیر شهر و شمس آباد با قرار گیری در اراضی غربی و جنوب غربی تهران ،  مجموعه ای از مشتریان اجاره سوله در غرب تهران را گرد هم آورده اند .

املاک صنعتی هیراد مفتخر است که با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید وفروش واجاره کارخانه ها و کارگاه و زمین های صنعتی و اجاره سوله در غرب تهران و … درخدمت صنعت گران عزیز میباشد. یکی از ویژگی‌های اصلی این نوع از فعالیت شناخت و آگاهی نسبت به صنایع داخلی، اقتصاد صنعت، رشد و رکود صنعتی، سرمایه‌گذاری و آینده ‌پژوهی صنعتی است که اگر مدیر املاک صنعتی بر این موارد شناخت و آگاهی نداشته باشد در گذر فعالیت با چالش‌ها و موانع بسیاری روبه‌رو می‌شود.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

 

اشتراک این نوشته