خرید سوله ارزان

خرید سوله ارزان

خرید سوله ارزان
سوله ،سازه ای فلزی و مقاوم است که در هر شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار گرفته می شود چرا که سوله ها در نوع خود بهترین هستند
و در مقایسه با دیگر انواع سازه های فلزی پر استفاده تر می باشند .سوله ارزان است و با صرف هزینه بسیار کمتری در مقایسه با ساختمان های بتنی و فلزی طراحی و ساخته می شود ,
منظور از خرید سوله ارزان طراحی ارزان , ساخت ارزان و حتی نصب کم هزینه است که همین قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی موجب شده است تا بسیاری این نوع سازه ها را ترجیح دهند . سوله ارزان را می توان در هر کاربری و شرایطی اعم از صنعتی , کارگاهی , کشاورزی , نمایشگاهی , تعمیرگاهی و .. مورد استفاده قرار داد البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که قیمت سوله ها به دلیل روش ساختی که دارند ارزان است نه کیفیت پایین سازه , بسیاری بر این باور هستند که سوله ها به دلیل قیمت پایین از کیفیت و استحکام پایینی برخوردار هستند به همین دلیل هم از خرید این نوع سازه های پرقدرت و مستحکم سر باز می زنند که این باور غلطی است.

خرید سوله ارزان ،سوله ارزان روش ساخت متفاوتی دارد , سوله هایی که در قدیم ساخته می شدند قیمت بالایی داشتند اگرچه از استحکام و کیفیت مطلوبی برخوردار بودند،اما به دلیل وزن بالای این سازه ها هزینه بیش تری در این باره صرف می شد . اما امروزه برای خرید سوله ارزان با استفاده از روش های جدیدی آن ها را میسازند این نوع سوله ها دارای وزن بسیار سبکی هستند و ساخت آن ها با علم روز سوله سازی
عجین شده است از این رو از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند .

خرید سوله ارزان

خرید سوله ارزان

در ساخت سوله ارزان از بهترین متریال و هم چنین تجهیزات استفاده شده است , تجهیزاتی که سرعت ساخت سازه ها را تا حد زیادی افزایش
و هزینه های جاری را کاهش می دهند امروزه در بسیاری از شرکت های سوله سازی به جای استفاده از روش های پرهزینه و سنگین قدیمی از روش ها و متدهای به روز و جدیدی استفاده می شود که کیفیت سازه ها را افزایش و قیمت را کاهش می دهند .برای قیمت گذاری سوله ها از پارامتر های زیادی استفاده میکنند.
توجه داشته باشید که قیمت نهایی سوله نو و دست دوم براساس نرخ روزانه سازه های فولادی محاسبه شده و ممکن است قیمت اعلام شده برای این سازه ها در پیش فاکتور دارای اعتبار بسیار کوتاه مدتی باشد.
سوله های دست دوم معمولا بر اساس نقشه فنی موجود و میزان کارکرد قبلی و همچنین میزان آسیب در هنگام تخریب سازه اوله مورد بازسازی قرار میگیرند تا بتوانند به استاندارد های فنی ذکر شده در نقشه فنی سازه دست یابند .
از این رو بایستی در هنگام جمع آوری سازه ها کلیه مراحل مقاوم سازی سوله نو و دست دوم انجام شود و پس از پایان مرحله تعمیرات و ساخت اسکلت فلزی که تحت نظارت مهندسین فنی انجام خواهد شد بایستی رنگ آمیزی سازه با دقت تمام انجام پذیرد.
اما بد نیست همگام با شناخت سوله های دست دو شناخت بیشتری نسب به راه کارهای دیگر نیز پیدا شود.خرید سوله ی ارزان در واقع یا به صورت دست دوم می باشد و یا بصورت سوله های سبک خرپایی نو . سوله های دست دوم ممکن است با رنگ مجدد باشند اما قیمت انها به میزان فولاد مصرف شده و کیفیت آن بستگی دارد.
سوله ای که برای بار دوم مورد استفاده قرار می گیرند باید سوله ی اولیه با استفاده از مصالح مرغوب ساخته شده باشد. قیمت سوله دست دوم معمولا بر اساس میزان تخریب سوله اولیه، کیفیت سوله و میزان فولاد و به کار رفته و نرخ روزانه بستگی بستگی دارد.
افرادی که اقدام به خرید سوله ی ارزان و دست دوم می کنند باید سوله ی مورد نظر را به متخصصین و مهندسین حرفه ای سپرده و محاسبات لازم روی آنها انجام گیرد.
سوله های دست دوم واقعی سوله های قدیمی هستند که به صورت تیر ورقی بسیار سنگین ساخته شده اند و جرو سوله دست دوم ارزان نیستند،زیرا هر چقدر هم هر کیلوگرم را ارزانتر از ساخت سوله نو بدهند ، باز آنقدر از لحاظ وزنی سنگین هستند که خیلی اختلاف قیمتی با قیمت هر متر مربع سوله سبک ندارند.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته