خرید و فروش سوله

خرید و فروش سوله
سوله ها به عنوان جالب ترین سازه های عمرانی می توانند بسیار کاربردی واقع شوند , خرید و فروش سوله در بسیاری شهرهای کشور صورت می گیرد که البته همه فروشندگان و سازندگان هم صلاحیت این کار را ندارند چرا که طراحی و ساخت در خرید و فروش سوله خود پروسه ای پیچیده و حساس است که تنها مجموعه هایی با سطح دانش و مهارت بالا از عهده آن بر می آیند , البته در دنیای مدرن امروز تکنولوژی در ساخت سازه های فلزی بی تاثیر نبوده است تجهیزات به کار رفته در ساخت سازه هر چه پیشرفته تر و به روز تر باشد سوله ساخته شده از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود و در نتیجه خرید و فروش سولهدبا سود بیشتری همراه میشود .

مجموعه ای که سوله را می سازد در کیفیت آن بسیار اهمیت دارد , میزان سطح دانش و مهارت افراد متخصص مجموعه , نوع مصالح مصرفی در ساخت سوله , تجهیزات به کار گرفته در ساخت سوله و .. همه و همه می تواند میزان مقاومت سازه را تعیین کند . برای خرید و فروش سوله چه نو چه دست دوم حتما به شرکت و کارخانه سازنده آن توجه کنید .

بد نیست چند نکته ی مهمی که در ساخت سوله مد نظر مهندسان میباشد را بدانید : فونداسیون سوله ها از نوع پی تکی یا (منفرد) بوده که توسط شناژ به یکدیگر متصل میشوند .جهت جلوگیری از پوسیدگی ستون در برخی از موارد از ستونک بتنی بر روی شالوده استفاده میشود. در معرض مستقیم قرارگرفتن سازه در برابر عوامل جوی و خطر پوسیدگی اجرای ضد زنگ را در این سازه ها الزامی میکند. پوشش سقف عموماً از ورق کرکره ای گالوانیزه با آستری از پشم شیشه میباشد .

اتصالات صفحه ستون عموماً مفصلی است . پـوشش سقـف و بـدنـه سـولـه با ساندویچ پانل و سایر مصالح پوشش سوله از مراحل اصلی کار محسوب می شود که به دو بخش پوشش سقف سوله و پوشش بدنه سوله تقسیم می شود . خرید و فروش سوله با اهداف متفاوتی صورت می گیرد به این معنی که خریداران می توانند این نوع سازه ها را در سطح وسیعی از کاربری ها مورد استفاده قرار دهند که از جمله آن ها می توان به : سوله های کشاورزی , بیمارستان ها , مدارس , سوله های دامداری , سازه های شهربازی , انبار ها , کمپ های نظامی و .. اشاره کرد .

خرید و فروش سوله به صورت نو و یا کارکرده صورت می گیرد , سوله های نو دارای ویژگی ها و مزیت های مختص خود هستند و این درحالی است که سوله های دست دوم هم قابلیت های خود را دارند . سوله نو را می توان در ابعاد دلخواه و در انواع مختلفی به مجموعه سازنده سفارش داد , توصیه می شود اگر کیفیت سازه در نظرتان بسیار اهمیت دارد از سوله های نو استفاده کنید . سوله های نو بسیار مستحکم و قدرتمند هستند که توان مقاومت در هر شرایطی را دارند آن ها را می توان در محیط های مرطوب و خشک , زیر نور مستقیم آفتاب یا در محیط هایی با بار برف زیاد استفاده کرد.

خواهید دید که در هر شرایطی مقاومت این سازه ها در هم شکسته نخواهد شد و تا سالیان متمادی می توان از آن ها استفاده کرد ,از آنجا که هزینه سوله نو بالا می‌باشد از اینرو برای بسیاری از مشاغل از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست. بنابراین یکی از راه‌ها برای خرید یک سوله با کیفیت و قیمت مناسب خرید و انتخاب سوله دسته دوم می‌باشد. همچنین این نوع سوله‌ها از نظر طول عمر، مقاومت و ایستایی با سوله نو برابری می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌های مهم و قابل توجه سوله دسته دوم آماده بودن آن می باشد. از اینرو دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌ی اضافی برای وصل و آماده کردن سوله ندارید. از طرفی موجب صرفه‌ جویی در زمان مشتریان خواهد شد.

خرید و فروش سوله  همواره مورد توجه صنعتگران بوده است , لازم است سوله های صنعتی استحکام بالایی داشته باشند چرا که قرار است انواع ماشین آلات و جرثقیل های سنگین در آن نصب شود . از دیگر ویژگی های سوله نو می توان به قیمت آن اشاره کرد , قیمت سوله های نو بالاتر است چرا که کیفیت سازه ها مرغوب تر می باشد . قیمت یک سوله نو می تواند به عواملی چون : نوع سوله , کاربری سوله , نوع متریال ساخت سوله , مجموعه سازنده سوله , محل نصب سوله و .. بستگی داشته باشد .

سازه های یک طبقه بخش وسیعی از سازه های فلزی هستند. این سازه ها عموماً برای کارگاه ها، کارخانه ها، انبارها و مکان های تفریحی استفاده شده و در محاوره به عنوان سوله شناخته می شوند. اندازه سوله ها از یک کارگاه کوچک چند صد متر مربعی تا یک انبار توزیع بزرگ صد هزار مترمربعی قابل تغییر است. درحالیکه بیشتر سازه های یک طبقه جزء پروژه های ساختمانی نسبتاً ساده هستند، افزایش سطح تخصص پیمانکاران کارهای فولادی و اعضای چرخه تامین در سال های اخیر منجر به بهبود چشمگیری در کیفیت، هزینه ها و سرعت تحویل سازه های فولادی یک طبقه شده است.

تمام مشتریانی که قصد ساخت سوله را دارند یک دلیل تجاری برای این کار دارند.ممکن است برای استفاده ی خودشان، اجاره، سرمایه گذاری و یا برای  خرید و فروش سوله بسازند. اگرچه سوله های صنعتی یکی از ساده ترین نوع سازه ها هستند، شاخص های مختلفی وجود دارند که ارزش سازه را تحت تاثیر قرار می دهد. ویژگی های مورد توجه در ساخت سازه های فولادی، به طور معمول در بهینه سازی طرح تجاری سوله ها نیز بکار می رود.

همانطور که قبلا گفته شد ساخت سوله در بازار به دو صورت نو و کارکرده خرید و فروش می شود ، که هرکدام ویژگی ها و خصوصیات مختص به خود را دارند .

طبق تحقیقاتی که به آن پرداخته شده است آمار فروش سوله دست دوم در این روزها افزایش چشم گیری داشته است. افرادی که مایل به صرف بودجه و هزینه بالایی نیستند می توانند از نوع دست دوم سوله ها استفاده کنند , البته به کارگیری این نوع سازه در گرو رعایت یکسری شرایط است که عدم توجه به آن ها سبب به بار آمدن خسارات هنگفتی خواهد شد .در خرید و فرش سوله توجه داشته باشید سوله ی مد نظر تمام آیین نامه های نظام مهندسی را پاس کرده باشد .

مشاور املاک صنعتی هیراد با بانک اطلاعاتی بسیار خوب و بالا توانسته بهترین خدمات را به مشتریان خود در غرب تهران ارائه دهد و یک نمونه ممتاز در تأثیربخشی مستقیم به رشد و توسعه صنعتی این منطقه باشد.
تیم تخصصی املاک صنعتی ما در خدمت شماست.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

 

اشتراک این نوشته