خرید کارخانه ارزان قیمت تهران

خرید کارخانه ارزان قیمت تهران

در شرایط تورمی و بحران رشد افسارگسیخته قیمت دلار، آدم‌های مختلف موارد مختلفی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند. برخی از مردم خرید ملک را مطمئن و سودآور می‌دانند. برخی دیگر با طلا و سکه پس‌انداز می‌کنند. عده‌ای می‌خواهند با دلار، پول خود را از آسیب تورم نجات دهند. عده کمی هم در بورس سرمایه‌گذاری می‌کنند، هرچند در نظر عموم مردم بورس بی‌اندازه پر ریسک است.

اما همه آن‌ها در نهایت به دنبال بهترین سرمایه‌گذاری در ایران می‌گردند: یعنی بالاترین سود، کم‌ترین ریسک و بیش‌ترین نقد شوندگی ممکن. خرید کارخانه ارزان قیمت تهران نیز یکی از همین کسب و کار ها و سرمایه گذاری های پر سود میباشد که قشر خاصی از صنعتگران به دنبال آن هستند.

شاید برای خیلی از تازه وارد ها این سوال پیش بیاید که پولی که در دستشان است را در چه کاری استفاده کنند یا چه کسب و کاری راه اندازی کنند که سود خوبس ببرند. یا حتی روی چه نوع کارخانه ای سرمایه گذاری کنند تا ضرر نکنند.و اینکه آیا خرید کارخانه ارزان قیمت تهران و مانور دادن روی این موضوع به نفعشان خواهد بود یا خیر.
برای پاسخ به سوال بالا در درجه اول باید با کارخانه و نحوه مدیریتش آشنا شویم . از نکات اصلی برای ساختن کارخانه میتوان موارد زیر را عنوان کرد .
تعداد کارگرانی که در هر روز کار میکنند هر چه کمتر باشد تولید آن یک شخص بیشتر میشود .

یعنی نفر اولی که امروز در کارخانه ی شما کار میکند بیشتر از نفر دومی که در کارخانه ی شما با همان لول اقتصادی کار میکند تولید دارد. که این نکته از یک فرمول خاصی پیروی میکند که در مقالات بعدی در این باره صحبت میکنیم.

کارخانه ها معمولا از ۱ تا ۵ کیفیت بندی دارند . هر چه کیفیت کارخانه شما بالاتر باشد شما تولید بیشتری برای مواد اولیه و کیفیت بهتری برای تجهیزات دارید. شما هر تعداد کارخانه که نیاز دارید میتوانید داشته باشید و محدودیتی ندارید. معمولا کارخانه ها دو دسته هستند. مواد اولیه و یا تجهیزات .

اگر شما با مهارت اقتصادی خود قادر باشید ۴۰ عدد تجهیزات تولید کنید ولی مواد اولیه به اندازه ۲۰ عدد تولید داشته باشید نمیتوانید کار کنید.  در کل باید مواد اولیه کامل را در کارخانه داشته باشید تا بتوانید کار کنید .

برای داشتن کارخانه شما ۲ راه دارید. یا میتوانید کارخانه را بخرید مثل خرید کارخانه ارزان قیمت تهران و یا اینکه کارخانه ی خود را بسازید.  در اکثر موارد راه اول بهتر است و پیشنهاد ما به شما خرید کارخانه ارزان قیمت تهران خواهد بود .

برای مثال شهرک صنعتی عباس آباد ارزانترین شهرک صنعتی جاده خاوران در تهران است که میتوانید برای خرید کارخانه ارزان قیمت تهران به سراغ این شهرک بروید.
این شهرک همجوار محله شریف آباد تهران واقع گردیده است در ضلع غرب این شهرک منطقه صنعتی شن زار و در شرق این شهرک ، شهرک صنعتی خوارزمی قرار گرفته است این شهرک داخل استان تهران واقع گردیده و کلیه ادارات تابعه از استان تهران می باشد .

از آنجایی که در منتهی الیه شرق تهران قرار گرفته از قسمت های بسیار پایینی برخوردار می باشد و برای مشاغل نوپا که نیاز به سرمایه گذاری کمتری می باشد مورد مناسبی می باشد .

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته