خرید کارخانه غرب تهران

خرید کارخانه غرب تهران

پیشرفت جامعه برای برطرف کردن نیازهای انسانی، منجر به تاسیس کارخانه های متعدد شده است. هر کدام از این کارخانه ها بخشی از نیازهای انسان را برطرف می کند. برای تاسیس کارخانه نیازمند به افراد ماهر و نیمه ماهر می باشد؛ که هرکدام در بخشی از کارخانه به فعالیت می پردازند. تاسیس یا راه اندازی خط تولید مثلا خرید کارخانه غرب تهران, باعث کاهش بیکاری نیروی کار شده و افراد زیادی مشغول به کار می شوند. بنابراین تاسیس کارخانه نیز جزئی از کسب و کار به حساب می آید.

متقاضیان برای راه اندازی یک کارخانه در ابتدا باید در امور مهمی تصمیم گیری کنند، به عنوان مثال باید در ابتدا با خرید زمین و چگونگی احداث کارخانه، براساس محصولات تولیدی خود به تحقیق و بررسی بپردازند.

که به زیر مجموعه این موارد مانند مقدار مواد اولیه در کشوری که شروع به فعالیت می کند، چگونگی فرآیند انجام شده برای تولید کالای مورد نظر، میزان تجهیزات مربوطه، ماشین آلات مورد نیاز و مقدار درآمدی که از واردات و صادرات می توان بدست آورد پرداخت.

زمانی که کلیه ی موارد فوق مورد تایید قرار گیرد، متقاضی نیز باید توانایی انجام کار را داشته باشد. برای کیفیت محصولات، نوع مکان نیز مهم است. خرید کارخانه غرب تهران یکی از گزینه های مناسب در این باره میباشد.

 مکانی که دارای ویژگی های زیر باشد می تواند برای احداث کارخانه نیز مناسب باشد.

• در آن محیط نیروی کاری کافی وجود داشته باشد.

• نزدیک به محل مواد اولیه باشد تا تامین مواد اولیه در زمان کوتاهی صورت گیرد.

• نزدیک بودن به بازار کار

• دارای خدمات جانبی مانند آب، گاز و برق سه فاز و… (شهرک های صنعتی که خارج از شهر های مسکونی ساخته می شوند اکثر شرایط فوق را دارند.)

 انواع کارخانه هایی که برای برطرف کردن نیاز انسان ها تاسیس می شود به شرح زیر می باشد:

 کارخانه فرآورده های لبنی، تولیدکننده مواد غذایی، تولید آهن، کولرهای آبی، آسفالت و قیر، تولید سنگ و ….

 سالانه افراد زیادی اقدام به تاسیس کارخانه می کنند. منطقه غرب تهران یکی از این  مناطق صنعتی مناسب برای ایجاد یک کسب و کار است. که از نیروی کار کافی نیز برخوردار بوده و داخل شهر میباشد. شاید بتوان گفت صنعتکران با  خرید کارخانه غرب تهران  موفقیت در کسب و کار خود را تضمین کرده اند .

برای مثال برخی از کارخانه های بتن نزدیک به منطقه غرب تهران عبارتند از:

۱- بتن سنگ شکن غرب شهریار

۲-  دلتا بتن واقع در جنوب غربی تهران و احمد اباد مستوفی

۳- خانه بتن واقع در غرب تهران – شهرک گلستان بلوار کوهک

۴- کارخانه بتن آرمه چین آرمه بتن واقع در شهریار اندیشه

۵- آسیا بتن واقع در جنوب غرب تهران – احمد اباد مستوفی- سعید اباد به سمت شهریار

همانطور که میدانید شهرک صنعتی منطقه‌ای است که به منظور توسعه صنعتی و متمرکز شدن تولیدات صنعتی در نظر گرفته شده است. هدف از ایجاد شهرک صنعتی، توسعه صنعتی کشور در خارج از مناطق شهری است تا تاثیرات منفی بار صنعتی بر ساکنین شهری را به حداقل رسانده، آلایندگی را کم کرده و با دسترسی آسان به مسیر حمل و نقل، کمترین بار ترافیکی را در مناطق شهرنشین به بار آورد.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

 

اشتراک این نوشته