دفتر اداری در غرب تهران

دفتر اداری در غرب تهران

یکی از مهم‌ترین تفاوت های شرق و غرب تهران به علاوه ی قدمت آن‌ها ، صنعتی بودن غرب تهران است. اگر به دنبال خرید و فروش املاک صنعتی مانند سوله ، کارگاه ، کارخانه ، دفتر اداری در غرب تهران  یا راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید ، غرب تهران منطقه ی مناسبی برای شماست .

 محله‌های شرق تهران قدیمی ‌ترند ، با اینکه در شرق نیز شهرک‌ های جدیدی ساخته‌شده است ولی عمر محله‌های غرب تهران کمتر است.حتی میانگین سنی ساکنین شرق نیز از ساکنین غرب بیشتر است. بنابراین میتوان گفت در غرب افراد جوان تری ساکن هستندو این امر موجب میشود تولید کنندگان و صنعتگرانی که در غرب تهران به کسب و کار مشغول هستند ، و به دنبال نیروی کار فعال و جوان هستند ، به راحتی بتوانند کادر پرسنل خود را تکمیل کنند.

در شرق تعداد فرهنگیان و بازنشستگان دولتی بیشتر است و همین امر باعث بالا بودن میانگین عمر در شرق شده است. در حالی که در غرب مشاغل آزاد بیشتر است و جوانان بیشتری در غرب وجود دارند. به همین دلیل ساکنین شرق بیشر قدیمی و سنتی هستند و غربی‌ها تجددگرا و مدرن.

در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که  مهاجرین بیشتر در غرب تهران ساکن می‌شوند زیرا غرب تهران پتانسیل و فضای بیشتری برای رشد و توسعه دارد.از همین رو پیشنهاد ما برای صنعتگرانی که به دنبال ملک مناسبی برای راه اندازی کسب و کارشان هستند، این منطقه از تهران است. شما به عنوان یک متقاضی سوله ، کارگاه ، کارخانه ، زمین صنعتی یا دفتر اداری در غرب تهران ، به راحتی میتوانید به ملک مناسب با شرایطتان دست پیدا کنید. زیرا در این منطقه جدای از جاده مخصوص ، بازارهای صنعتی مثل استیل ، آهن، فلزات و … شهرک های صنعتی زیادی  بنا شده و با مراجعه به این شهرک ها میتوانید املاک مختلف با قیمت های مناسب با بودجه تان و متراژهای مناسب با صنعتتان را بیابید.

همانطور که گفته شد مهاجرین در غرب ساکن می‌شوند. به علت داشتن فضای جدیدتر و قابل توسعه‌ی غرب، ظرفیت پذیرش مهاجرین از شهر‌های دیگر بیشتر است. کلونی‌های قومیت‌ها در جای جای غرب وجود دارند که در شرق کمتر به چشم می‌آید.پس در غرب نباید نگران تامین نیروی ، کسب و کار خود باشید .

با توجه به تفاوت‌های این دو منطقه ی شرق و غرب تهران  هرکدام می‌تواند مناسب و مطابق خواسته‌ی برخی از خریداران باشند و لزوماً یکی بر دیگری ارجحیت ندارد.

تهران این روز‌ها آنقدر بزرگ شده که هر گوشه‌اش برای خودش شهری است.امروزه  تهران به عنوان با امکانات ترین شهر ایران در حدود ۱۵ شهرک صنعتی کوچک و بزرگ در اطراف خود به شمار میرود.  در این میان شهرک های صنعتی گلگون ، دهک ، مهرچین ، چهاردانگه ، چیچکلو ، نصیر شهر و شمس آباد با قرار گیری در اراضی غربی و جنوب غربی تهران ،  مجموعه ای از مشتریان اجاره سوله، کارگاه ، کارخانه و دفتر اداری در غرب تهران را گرد هم آورده اند .

 آن زمان که قاجار‌ها پایتختشان را آوردند طهران فکرش را هم نمی‌کردند که آن ده تبدیل شود به هزاران ده. که حالا صنعت های بزرگی را فقط در غرب خود  همچون کارخانه پاتن جامه ، پاکرخ یا لطیفه ، ترخینه ، شهاب ، ایران خودرو ، سایپا ، گروه بهمن ، شهر فرش ، سایپا دیزل ، کرمان خودرو ، پارس خودرو ، ایساکو ، زامیاد ، بهنوش ، ایران تایر ، رنگ الوان ، داروپخش ، ایران لنت ، سبلان پلاستیک ، ساپکو ،  شهاب خودرو ، نفت پارس ، کاشی ایرانا و ده ها مجموعه نامدار دیگر که نام آن ها برای اهل فن شناخته شده می باشد ،در خود جای دهد . البته که این صنایع  فقط مربوط به جاده مخصوص میباشد که  اهمیت زیاد این شاهراه صنعتی و گلوگاه اقتصادی را به خوبی به نمایش می گذارد .

جالب است بدانید حتی مجموعه هایی مانند بنز و پورشه نیز نمایندگی های رسمی خود را در این منطقه بنا نهاده اند که این خود گواه دیگری بر کاربرد زیاد جاده مخصوص و صد البته غرب تهران دارد . جاده مخصوص به عنوان قسمتی از منطقه ۲۱ شهرداری تهران ، دارای سوله ها ی فراوانیست که در قالب انبار و کارگاه مورد استفاده قرار میگیرد.  از موارد دیگر مثل خرید و فروش با رهن و اجاره دفتر اداری در غرب تهران نیز مسئله ایست که به راحتی میتوان آن را حل کرد.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته