رهن و اجاره انبار جاده مخصوص

رهن و اجاره انبار جاده مخصوص

قبل از صحبت در رابطه با رهن و اجاره انبار جاده مخصوص بد نیست بدانیم انبارداري به عنوان يكي از زير مجموعه های فعاليت هاي اقتصادي به عمل تهيه و نگهداري كالا گفته مي شود كه هدف از آن عرضه به موقع كالا و تزريق حساب شده آن در بازار مي باشد .

در زنجيره توليد اقتصادي و در روند هاي علمي آن كه به جريان بالا و پايين رود خانه يا رابطه ميان عرضه و تقاضا اتلاق مي شود ، انبار و انبار داري ، جزئي لاينفك بوده كه متصل كننده حلقه هاي مختلف اين جريان ( توليد كنندگان اصلي و فرعي ، مصرف كنندگان اصلي و فرعي ) به هم مي باشد . با توجه به اينكه حجم زيادي از سرمايه مجموعه هاي توليدي و صنعتي را مواد اوليه ، تجهيزات و اجناس به فروش نرفته تشكيل مي دهد ، انباشت و محافظت اصولي از آن ها و اطلاع دقيق از انواع ، تعداد ، قيمت تمام شده ، تاريخ توليد – انقضا و ساير اطلاعات بنيادي آن ها ، كمك شاياني در به فروش رساندن آن ها مي كند .

با پيش آمدن صحبت از رهن و اجاره انبار جاده مخصوص ، شايد خالي از لطف نباشد كه به بررسي این موضوع بپردازیم. تهران ، به عنوان پايتخت ايران ، و داشتن جمعيتي ميليوني ، علاوه بر داشتن بازاري قوي در همه زمينه ها ، به ترمينالي براي تبليغات و ارسال محصولات به اقصي نقاط كشور و حتي جهان تبديل شده است ؛ از اين روي احداث شهرك هاي صنعتي فراوان در اطراف آن ، امري طبيعي جلوه مي كند . تمامي اين مجموعه ها ، با توجه به توضيحات فوق ، نيازمندي مكاني براي نگهداري از محصولاتشان مي باشند لذا اجاره انبار در تهران را در دستور كار خود قرار مي دهند .

از مهمترين شهرك هاي صنعتي حومه تهران مي توان به شهرك هاي صنعتي پايتخت ، عباس آباد ، پرند ، خاوران ، شمس آباد ، پيشوا ، چاپ ، چرمشهر ، خوارزمي ، دماوند ٢ ، شهريار ، سالاريه ، فيروزكوه ، قرچك ، نصيرآباد و پارك فن آوري اطلاعات اشاره كرد . اجاره انبار در تهران براي هريك از هزاران واحد صنعتي فعال در اماكن فوق سبب مي شود تا امر توليد و ترخيص كالا با سرعت بيشتري انجام پذيرد و از آنجا كه زمان بسان گوهري با ارزش در نزد صنعتگران مي باشد ، اجاره انبار در تهران با شرايط خوب و منصفانه ، كمك شاياني به افزايش بازدهي مجموعه هاي فوق مي نمايد.

يكي از مهمترين عواملي كه بايد مورد توجه قرار گيرد ، مبحث ايمني انبار مي باشد . از آنجا كه انبارها محل نگهداري سرمايه هاي يك مجموعه مي باشد ، عدم رعايت نكات ايمني در آن ها ، مي تواند پيامد هاي جبران ناپذيري در بر داشته باشد لذا از مهمترين عوامل ايمني در رهن و اجاره انبار جاده مخصوص مي توان به خاصيت عدم اشتعالي مصالح بكار رفته در ساخت آن ، احداث و وجود بناي مذكور در مختصاتي قابل دسترسي ( براي تمامي وسايل نقليه ) ، رعايت فواصل و ابعاد استاندارد سازه انبار با توجه به اصول عمراني و معماري ، رعايت نكات ايمني و امنيتي اشاره كرد .

از سوي ديگر ساختمان انبار هاي مذكور ، بايد علاوه بر مقاومت در برابر زلزله ، در برابر نفوذ مايعات ، حشرات موذي ، حيوانات كوچك و آلاينده هاي نظير دوده و گرد و غبار مصون باشد .
. جدا از امر سوله ها رهن و اجاره انبار جاده مخصوص – در ابعادي كوچكتر – براي انباشتن كالاهاي كسبه اين ناحيه نيز طرفداران زيادي دارد . به عنوان مثال كسبه مراكز خريد متعدد اين منطقه از جمله مركز خريد تيراژه ، كوروش ، پونك ، هايپراستار ، بازار گل ، بازار مبل يافت آباد و … به منظور نگهداري از كالا هاي خود ، مي توانند اجاره انبار در تهران را به عنوان مامني براي انجام اين مهم در نظر داشته باشند .

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته