رهن و اجاره انبار غرب تهران

رهن و اجاره انبار غرب تهران

داشتن فضای کافی برای نگهداری کالا از گذشته جزء مشکلات فروشندگان بوده است. این مسئله حتی برای فروشندگان آنلاین و کسانی که فروشگاه های اینترنتی دارند و در کسب و کارهای تجارت الکترونیکی مشغول به فعالیت هستند نیز وجود دارد و با توجه به مجازی بودن فروشگاه آنلاین، این مسئله بیشتر احساس می شود.

با توجه به رشد روزافزون صنایع بزرگ و کوچک در کشور نیاز به خرید انبار و یا رهن و اجاره انبار بیشتر از گذشته حس می‌شود. شهرک‌های صنعتی اطراف تهران این فرصت را برای اجاره انبار مناسب با مساحت ‌های مختلف فراهم کرده است.

از بهترین نقاط برای اجاره ی انبار محدوده غرب تهران میباشد . این منطقه از شهر داراي شرايط ويژه دسترسي مي باشد ، با اين تفاوت كه اين دسترسي به شهر هاي غربي كشور و مجاورت استان هايي نظير البرز و قزوين مي باشد . از اين روست كه اهميت رهن و اجاره انبار غرب تهران ، حتي از شرق نيز بيشتر مي باشد .

وجود شهرهاي انديشه ، قدس ، رباط كريم ، اسلامشهر ، شهريار و … در مناطق غربي و جنوب غربي تهران ، سبب شده است تا صاحبان سرمايه و مشاغل ، تمايل بيشتري به رهن و اجاره انبار  داشته باشند . نزديكي انبار اجاره اي در غرب تهران به فرودگاه مهرآباد و امام خميني ، آزاد راه تهران كرج – قزوين – رشت و بزرگراه هاي متعدد در غرب تهران ، گواه ديگريست بر اين ادعا كه رهن و اجاره انبار غرب تهران توانايي پاسخگويي به يكي از نيازهاي بنيادي مهم انبار كه همان نزديكي به شريان هاي ارتباطي است را داراست . با توجه به وجود كارخانه هاي بزرگ و كوچك در جاده هاي منتهي به كرج و قم و حجم زياد مواد خام اوليه و محصولات نهايي ، اجاره يا خريد اين انبارها ، بيش از پيش اهميت مي يابد .

در هنگام رهن و اجاره انبار  يكي از مهمترين عواملي كه بايد مورد توجه قرار گيرد ، مبحث ايمني انبار مي باشد . از آنجا كه انبارها محل نگهداري سرمايه هاي يك مجموعه مي باشد ، عدم رعايت نكات ايمني در آن ها ، مي تواند پيامد هاي جبران ناپذيري در بر داشته باشد لذا از مهمترين عوامل ايمني در رهن و اجاره انبار غرب تهران مي توان به خاصيت عدم اشتعالي مصالح بكار رفته در ساخت آن ، احداث و وجود بناي مذكور در مختصاتي قابل دسترسي ( براي تمامي وسايل نقليه ) ، رعايت فواصل و ابعاد استاندارد سازه انبار با توجه به اصول عمراني و معماري ، رعايت نكات ايمني و امنيتي اشاره كرد .

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته