رهن و اجاره سوله در جاده مخصوص

رهن و اجاره سوله در جاده مخصوص
امروزه عده ای از افراد به جای خرید سوله و یا ساخت آن با توجه به بودجه ای که در دست دارند گزینه ی رهن و اجاره ی سوله را انتخاب می کنند. اجاره ی سوله می بایست با توجه به نکات زیادی انجام گیرد تا بتوان سوله ای مرغوب را انتخاب نمود.

جاده مخصوص کرج که نام دیگر آن بزرگراه شهید لشکری میباشد یکی از مسیر های متصل کننده ی بین تهران و استان البرز میباشد. که دارای کاربری املاک متنوعی نیز میباشد . یکی از مهم ترین موارد کاربری میتوان به کاربری املاک صنعتی به خصوص سوله اشاره کرد. برای رهن و اجاره سوله  و … توجه به قدمت سوله و مرغوبیت آن مهم است. شما برای اجاره ی سوله ابتدا باید سال ساخت آن را بدانید علاوه بر این مصالحی که در آن به کار برده شده است بر قیمت اجاره تاثیر گذار خواهد بود.

نکته ی مهم دیگر این است که شما سوله را برای چه کاربردی می خواهید و آیا کاربرد مورد نظر شما با سوله ای که می خواهید بخرید تطابق دارد با خیر. مثلا استاندارد هایی که یک سوله می بایست برای یک سالن ورزشی داشته باشد با استاندارد های یک سوله ی مرغداری و یا کارگاهی متفاوت می باشد.  قیمت رهن و اجاره سوله در جاده مخصوص نیز به نوع سوله و کیفیت آن بستگی دارد. و به صورت متراژ محاسبه می شود.

قیمت املاک صنعتی در مسیر جاده مخصوص و رهن و اجاره سوله در جاده مخصوص از نظر مساحت هرچه به تهران نزدیک باشند ارزش بیشتری خواهد داشت و هرچه از تهران فاصله می گیرد قیمت ها کاهش میابد . قیمت خرید زمین در جاده مخصوص کرج از هر متر مربع ۱ میلیون تومان شروع و تا متری ۲۰ میلیون تومان معامله می شود.کارخانه های موجود در جاده مخصوص نیز فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران فراهم کرده است.بدیهی است ارزش گذاری دقیق کارخانه ها و سوله ها در این منطقه به عوامل زیادی وابسته است، که نیازمند گرفتن مشاوره از افراد آگاه ومطلع در این منطقه می باشد.

شما میتوانید در زمینه ی رهن و اجاره سوله در جاده مخصوص از مشاوان املاک صنعتی هیراد راهنمایی بگیرید .یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت رهن و اجاره سوله در جاده مخصوص مواد مورد استفاده در ساخت سوله است . به دلیل کاربرد صنعتی سوله ، ساخت آن با سازه های دیگر متفاوت است. البته سوله دست دوم از نظر قیمت مقرون به صرفه تر است.

در ساخت سوله قاب ها شیبدار بوده و دهانه ها اصولا بزرگتر است. همچنین سایز تیرها و ستون ها بزرگتر بوده و باید تیرورق مناسب برای سوله را به صورت سفارشی ساخت. کارخانه های ساخت سوله که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، برای هر فرآیندی از کار سالن و مکان مجزایی درنظر میگیرند.  همان طور که گفته شد شما با توجه به بودجه ای که دارید می توانید با توجه به نکات بالا سوله ای مرغوب اجاره نمایید.

نوع سوله در قیمت اثر گذار است در صورتی که شما اقدام به اجاره ی سوله ی خرپایی نمایید می توانید با قیمت مناسب سوله ای با کیفیت تهیه نمایید. سوله های خرپایی کیفیت بسیار بالایی داشته و مقاومت آن ها نیز بالا است. علاوه بر آن گستردگی دهانه ی آن ها برای استفاده های صنعتی مناسب می باشد. برای رهن و اجاره سوله در جاده مخصوص با قیمت مناسب و کیفیت بالا با مشاوران ما در تماس باشید.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته