قیمت املاک صنعتی فتح

قیمت املاک صنعتی فتح

قیمت املاک صنعتی فتح

اگر قصد فروش ملکی را داشته باشید، باید در قیمت گذاری آن بسیار منطقی و عاقلانه رفتار کنید. زیرا بسیاری از افراد به خاطر وجود حس سردرگمی و تردید، قیمت‌هایی را برای ملک خود در نظر می گیرند که از ارزش واقعی آن به دور است. به همین جهت باید مدت‌های زیادی برای فروش منتظر بمانند.

اگر شما هم قصد فروش ملکی را دارید و نمی‌دانید چگونه می توان قیمت گذاری صحیح و منطقی داشت و یا اینکه نمی‌دانید چطور با استفاده از ترفندها توجه مشتریان را به ملک خود جلب کنید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این رابطه به دست آورید.

قبل از هر صحبتی کمی با بزرگراه فتح و محله اش آشنا شوید
یکی از بزرگراه‌ های تهران است که جهت شرقی- غربی دارد. پیش از ساخته شدن جاده مخصوص کرج و اتوبان تهران – کرج، از این جاده با عنوان جاده کرج یاد می‌شد.
این بزرگراه که طول آن ۲۱ کیلومتر می‌باشد، از میدان فتح در شرق آغاز شده وبعداز گذر از مناطق مهرآباد، میدان شیر پاستوریزه، رودخانه کن، بلوار خلیج فارس، خیابان گلها (تهرانسر)، شهرک دریا، گمرک غرب تهران، بزرگراه آزادگان، سه راه شهریار، بلوار ایران خودرو (پل ایران خودرو) و بلوار کرمان خودرو (پل کفش ملی)، شهرقدس (قلعه حسن خان) و در انتها به جاده مخصوص کرج (سه راه کاروانسرای سنگی سابق) می‌پیوندد.
فتح منطقه ای است که تنوع کاربری املاک در آن بالا می باشد از جمله موارد مهم می توان به دو نوع کاربری عمده اشاره کرد
کاربری املاک مسکونی و کاربری املاک صنعتی که البته از نظر مساحت , کاربری صنعتی در این بخش غالب می باشد

قیمت املاک صنعتی فتح

قیمت املاک صنعتی فتح


و نوع سوم کاربری تجاری می باشد که در سال های اخیر با توجه به ورود خودرو سازانی
مانند تویتا ، بی ام و ، نیسان ، رنو ، پورشه و … همچنین مراکز تجاری بزرگ مثل مجموعه داران بزرگ فرش
از قبیل شهر فرش ، فرش وزرا ، فرش ملت و …قیمت املاک صنعتی فتح رو به افزایش بوده است
دسترسی سریع و حمل‌ونقل آسان از ویژگی‌های بارز منطقه ی صنعتی فتح است چرا که این منطقه صنعتی داخل تهران
مستقر است و همچنین راه‌های ارتباطی بسیار گوناگونی به نقاط مختلف شهر تهران دارد که باعث شده تا این منطقه صنعتی بسیار متمایز از سایر مناطق دیگر باشد؛
اما نکته اینجاست که به دلیل رشد افسار گسیخته قیمت‌ها، اجاره ملک در این منطقه افزایش بسیاری داشته که چالش جدیدی را برای صنعتگران به وجود آورده
و باعث شده تا آن‌ها به شهرک‌های صنعتی اطراف تهران یا مناطق دیگر مهاجرت کنند.
مهم ‌ترین عامل در تعیین قیمت املاک صنعتی فتح ، ارزش عرصه یا زمین آن ها است، چرا که زمین مرغوب از نظر موقعیت و قرارگیری موجب ارزش‌ افزوده زیادی برای اعیان احداثی خواهد بود و بالطبع اعیان مناسب، ارزش‌افزوده برای عرصه ایجاد می‌کند، ازنظر کارشناسی ارزش عرصه تابع پارامترها و عوامل خاصی است
که ما تأثیرگذارترین آن‌ها را عنوان میکنیم
برای اطلاع دقیق از قیمت یک ملک در یک منطقه ی خاص مثلا قیمت املاک صنعتی فتح باید به این نکات دقت شود
ابعاد و اندازه ملک، خصوصاً اندازه ضلع متصل به گذر (بر ملک).
کاربری ملک، بسته به نوع کاربری شهری که ملک دارد، ارزش آن متغیر است.
امکان تغییر کاربری ملک توسط مراجع ذیصلاح.
وضعیت جانمایی عرصه نسبت به محدوده شهر
احراز مالکیت
مطابقت مشخصات ثبتی ملک ابعاد و مساحت با مشخصات محل معرفی‌شده
با توجه به این موارد و پس از تحقیق و استعلام گرفتن از منابع معتبر محلی، قیمت‌گذاری نهایی برای قیمت املاک صنعتی فتح انجام میپذیرد.
در کل ارزش ملک را می‌توان حاصل جمع ارزش عرصه، اعیان، امتیازات و کاربری‌ها و سایر عوامل تأثیرگذار دانست. در تعیین قیمت، شناخت و تفکیک عوامل و پارامترهای تعیین‌کننده، مرغوبیت و قیمت ملک لازم است دقت کافی به عمل آید، چراکه به تعبیر کارشناسی، فرآیند گردآوری و تفکیک اطلاعات و داده‌های کمی و لحاظ عوامل دخیل در موضوع کارشناسی دارای اهمیت بسیاری است.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته