موسسه املاک صنعتی

موسسه املاک صنعتی

موسسه املاک صنعتی
این روزها دیگر شغل مشاوره املاک را همه میشناسند و میدانند شغلی پولساز است البته فقط برای کسانی که مهارت های این شغل را به خوبی آموزش دیده و کسب تجربه کرده اند و آن را به مرحله ی اجرا رسانده اند. انجام معاملات و خرید و فروش ملک برای افراد عادی کار آسانی نیست زیرا اشخاص کلاهبردار و سودجو در کمین این افراد هستند و فقط با یک غفلت کوچک و نا آگاهی امکان دارد که سرمایه افراد بی اطلاع از بین برود,به همین خاطر است که همانطور که در مقالات قبلی اشاره کردیم, برای خرید و فروش ملک خودتان مستقیما اقدام نکنید و از مشاور املاک حرفه ای و کاربلد کمک بگیرید و از تجربیات این اشخاص استفاده کنید تا مبادا بی دقتی و نا آگاهی باعث شود در معامله دچار ضرر و زیان شوید.

خرید و فروش کارخانه ها و سوله ها و ملک های تجاری از طریق موسسه املاک صنعتی در دنیای امروز به‌عنوان یک تخصص کاملا حرفه‌ای زمینه‌ساز رشد و توسعه اقتصادی است. از این رو کشورهای پیشرفته دنیا با اهمیت بخشیدن به این نوع از فعالیت اقتصادی اتفاق‌های خوبی را در حوزه صنعتی رقم زده‌اند.

در ایران خرید و فروش ملک از طریق موسسه املاک صنعتی نه سابقه دور و درازی دارد و نه تاکنون به شکل حرفه‌ای و سازمانی از طرف نهادهای مسئول بدان نگاه شده است ، بی تردید رشد و توسعه واحدهای صنفی از این نوع به سهم خود می‌تواند در تولید مؤثر و کارگشا باشند. هر اندازه مشاوران موسسه املاک صنعتی از تجربه و دانش و تخصص بیشتری برخوردار باشند می‌توانند چراغ راه روشن‌تری باشند و مانع سقوط بسیاری از واحدهای صنعتی شوند و حتی برعکس صنعتگران زیادی را به سود مطلوب برسانند . البته در این میان باید از اهمیت ارتباطات درموسسه املاک صنعتی نیز یاد کرد که یکی از آیتم‌های مؤثر و ثمربخش است.

هر اندازه مشاوران موسسه املاک صنعتی ارتباطات بهتری داشته باشند می‌توانند سریع‌تر و درست‌تر وارد عمل شوند و صاحبان صنایع را به هم نزدیک کرده و یا در مواقعی از احتمال ورشکستگی جلوگیری کنند.

چه بسا در یک دوره تاریخی برخی از کارخانه‌های صنعتی به دلایل بیرونی و درونی در رکود تولید و فروش قرار گیرند. مشاوره درست و راهنمایی مشاوران املاک در موسسه املاک صنعتی می‌تواند دست آنان را در دست صاحبان صنایع دیگر قرار دهد تا به اتفاق هم بتوانند راه را هموار کنند اما متاسفانه با کمی تجسس و نظرخواهی متوجه می شویم که نظر کلی جامعه نسبت به بنگاه های مسکن یا موسسه املاک صنعتی منفی و تواَم با عدم اعتماد می باشد و اکثرا دلال املاک را افرادی فاقد تخصص و فرصت طلب می پندارند ، البته این طرز فکر ناشی از عملکرد افرادی است که تازه کار و عجول می باشند و عملکرد غلط آنها باعث این سوء تفاهم شده است که کل صنف اینگونه هستند .

این امر برمیگردد به نگرش های متفاوت در امر مسکن که به سه گروه کلی تقسیم می شوند:
الف ) بنگاه های کفی (سنتی)
ب) آژانس ها
ج ) آژانس کفی

برای مثال در مورد گزینه گروه اول به طور کلی می توان عملکرد بنگاه های سنتی را مبتنی بر مغازه های بر خیابان توام با مشتری مداری و فایل های شخصی محلی که از طریق آشنایی و سابقه تجاری عملکرد و کسب امتیاز مدیر یا مالک این موسسه ایجاد می شود , دانست. عملکرد این بنگاه ها بر مبنای دریافت فایل از مشتری ها و همسایگان به صورت حضوری و سرویس به مشتریان حضوری و یا همسایگان و آشنایان است و از نشانه های بارز این گونه مؤسسات حالت پاتوق بودن این مکان ها و تاکید بر رازداری در ارتباط با اطلاعات فایل های شخصی و مراجعین حضوری می باشد .

پرواضح است که هر چقدر این بنگاه ها سابقه دار تر و معتبرتر باشند درآمد بیشتری دارند و به دلیل پایین بودن هزینه ، حداقل کمیسیون را دریافت می نمایند . ارائه ی هر چیزی ارزش آن کار را تعیین میکند .در موسسه املاک صنعتی خیلی در زمینه ی سرویس دهی به مشتریانتان خیلی باید دقت داشته و مانور بدهید . بارها اتفاق افتاده که یک ملک ثابت را به یک مشتری ثابت مشاوران ارائه میدهند اما فقط یکی از آن ها میتواند آن ملک را به مرحله ی فروش برساند با اینکه سایر همکاران نتوانسته اند به این مرحله از کار برسند.

این موضوع نشان از قدرت سرویس و ارائه ملک آن مشاور است. برای اینکه به یک مشاور حرفه ای تبدیل شوید باید یاد بگیرید که به مشتریان خود درست سرویس بدهید.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته