اجاره کارخانه ارزان قیمت

اجاره کارخانه ارزان قیمت

متاسفانه این روزها صنعتگران کشورمان مسئله ی راه اندازی , احداث خرید یا اجاره کارخانه ارزان قیمت را ریسک میدانند و خیلی به طرف این نوع کسب و کارها و راه اندازی خط تولید نمیروند.

به نظر کارشناسان صاحب نظر دراین حوزه مهمترین عوامل شکست کسب و کارهای بزرگ در مقیاس کارخانه می تواند این موارد باشد: عدم تخصص کافی ،عدم آشنایی کامل به بازار محصولات ،نبود مدیریت ،متاسفانه در سال های اخیر شاهد رشد قارچ گونه کارخانه های تولیدی ورشکسته هستیم که به دلیل عدم تخص کافی در حوزه خود و عدم شناخت بازار بر تعداد آنها روز به روز افزوده می شود.

همین دلایل کافی است افرادی به دلیل عدم آگاهی به این حوزه با شور و اشتیاق فراوانی وارد صنعت تولید کشور شده ولی پس از گذشت مدتی دچار ورشکستگی و سرخوردگی شوند . و چاره ای جز واگذاری خط تولید با عنوان فروش یا اجاره کارخانه ارزان قیمت ندارند.

درکشور عزیزمان ایران راه اندازی یک کارخانه یکی از دشوارترین کارها در تولید محصولات و خدمات است.به همین دلیل باید از فاکتورهای لازم برای راه اندازی کارخانه برخوردار بود تا بتوان به راحتی از پس مشکلات آن برامد.

می توان گفت راه اندازی کارخانه در ایران یکی از بزرگ ترین و سخت ترین مشکلات بر سر راه تولید کنندگان وکارخانه داران است. برای سرمایه گذارنی که قصد خرید کارخانه یا اجاره کارخانه ارزان قیمت را دارند ذکر این نکته ضروریست که سرمایه گذاران علاوه بر هزینه خرید کارخانه می بایست برای امور غیرقابل پیش بینی که در ارگان های دولتی صورت می گیرید خود را اماده کنند.

به دلیل عدم حمایت های دولتی از کارخانه های تولیدی کشور دیگر رغبت چندانی برای انجام کار تولیدی وهمچنین احداث کارخانه در کشور وجود ندارد و اگر صنعتگر یا تولیدکننده ای بخواهد در این حوزه سرمایه گاری کند یا باید عاشق باشد یا دیوانه. مالیات های سنگین ،هزینه های نگه داری بالا و همچنین حقوق بالای کارگران انگیزه ای برای تولید باقی نمی گذارد.
در اکثرکشورهای پیشرفته برای ترغیب تولیدکنندگان برای ایجاد کسب و کارهای بیشتر و رونق گرفتن احداث یا خرید و اجاره کارخانه ارزان قیمت اقدام به پرداخت تسهیلات بانکی با بهره پایین و در مواردی حتی بدون بهره می کنند.

این امر سبب جذب سرمایه بیشتر در این حوزه شده و باعث آسودگی خاطر بیشتر تولید کننده در امر تولید خواهد شد. برای تولید کنندگان و کارخانه داران هیچ اولویتی مهم تر از داشتن نقدینگی برای تولید نیست که بخشی از این امر با دریافت تسهیلات امکان پذیر خواهد شد.

یکی دیگر از مراحل دست و پاگیر بر سر راه تولیدکنندگان و صنعتگران برای راه اندازی کارخانه وجود پروسه های اداری است. در اغلب کشور های پیشرفته این موضوع با صرف کمترین هزینه و زمان انجام میشود درصورتی که در ایران اکثر تولیدکنندگان از این موضوع بسیار رنج می برند و کمتر کارخانه ای را میتوان یافت که در گیر این امر نباشد. در صورتی که این مراحل در سایر کشور ها با کمترین پروسه اداری انجام می پذیرد، که کمک زیادی به افزایش رونق تولید و رشد کارخانه ها شده است.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی جهت خرید ،فروش ، رهن و اجاره کارخانه، کارگاه ، سوله ، انبار ، دفتر اداری و…آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد.

راههای ارتباطی ما :

www.Amlakhirad.com ، www.Hiradmelk.com

شماره تماس کارشناسان هیراد:

۶۶۸۱۱۶۰۰-۰۹۱۲۱۵۱۵۶۸۸

اشتراک این نوشته